Staś i laboratorium emocji - Buśko Oksana - książka

Staś i laboratorium emocji książka papierowa

Buśko Oksana

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

Uwaga: zamówienia na książki papierowe będą realizowane od 2 stycznia 2025 r. Za utrudnienia przepraszamy.


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

„Dlaczego się złoszczę? Jak się zachowuję, gdy czuję złość? Czy to uczucie może całkowicie zniknąć?” – to pytania, które zadaje sobie Staś. Chłopiec szuka odpowiedzi w tajemniczym laboratorium. Pod czujnym okiem badacza sprawdza, kiedy pojawia się złość i jakie reakcje jej towarzyszą. Do dyspozycji ma magiczne księgi oraz probówki pełne dziwnych substancji, ale rozwiązanie zagadki będzie możliwe tylko wtedy, gdy wykona zadanie, dzięki któremu rozpozna zbliżającą się złość i zrozumie swoje zachowanie…

Czy Staś podejmie wyzwanie badacza? I jak właściwie trafił do jego laboratorium? Czy chłopiec pozbędzie się złości? Jeśli chcesz poznać rozwiązanie zagadki, przeczytaj tę książkę.

Dzięki tej książce twoje dziecko:
•razem z bohaterem przeżyje niezwykłą przygodę,
• zrozumie, że złość towarzyszy także innym ludziom,
•dowie się, jak ciało informuje nas o złości,
•rozpozna swoje zachowania powodowane złością,
• pozna strategie radzenia sobie z tym uczuciem,
•oswoi złość i odzyska spokój.

Drodzy czytelnicy, przyglądając się Stasiowi, będziecie mogli razem z nim odpowiedzieć na ważne pytania dotyczące złości. Dzięki temu lepiej poznacie tę emocję i przekonacie się, że panowanie nad własnym zachowaniem jest możliwe. Jeśli chcecie spędzić miło czas ze swoimi bliskimi, a jednocześnie zrozumieć, po co nam złość, koniecznie przeczytajcie „Stasia i laboratorium emocji”. Przyjemnej lektury!

Liczba stron: 56

Format (wymiary): 17.0x24.5cm

ISBN: 9788364565762

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.