Statystyka - Mieczysław Sobczyk - książka

Statystyka książka papierowa

Mieczysław Sobczyk

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Nowe, uzupełnione wydanie znanego i cenionego podręcznika do statystyki.

W książce przedstawiono deterministyczne i stochastyczne metody opisu i wnioskowania statystycznego, dotyczące badania struktury, współzależności i dynamiki zjawisk masowych. Prezentowane metody podano od podstaw tak, aby czytelnicy zdobyli umiejętność praktycznego ich wykorzystywania do rozwiązywania różnorodnych problemów. Służy temu bogaty zestaw przykładów i zadań, które ilustrują istotę przedstawionych metod statystycznych oraz pokazują możliwości interpretacji otrzymanych wyników. Do ich zrozumienia wystarczy znajomość matematyki na poziomie szkoły średniej.

Nowe wydanie podręcznika uzupełniono o dodatkowe zadania z odpowiedziami oraz o aneks, w którym przedstawione zostały przykłady wspomagania statystycznej analizy danych przy użyciu pakietu STATISTICA, najpopularniejszego na polskim rynku oprogramowania statystycznego. Czytelnik ma możliwość zapoznania się z techniką komputerowego opracowywania danych statystycznych, która jest obecnie wykorzystywana do unowocześnienia, uatrakcyjnienia i przyspieszenia procesu nauczania metod ilościowych. Elektroniczne wersje stosowanych w przykładach plików danych są dostępne w Internecie.

Zakres prezentowanego w podręczniku materiału oraz sposób przedstawienia zagadnień sprawia, że jest on przydatny nie tylko studentom kierunków ekonomicznych, ale również psychologii, pedagogiki, socjologii, historii i administracji oraz szerokiemu gronu praktyków prowadzących analizy statystyczne.

Liczba stron: 428

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788301151997

Wydanie: 5

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.