Strategiczna wizja - Zbigniew Brzeziński - książka

Strategiczna wizja książka papierowa

Zbigniew Brzeziński

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Aby rządzić światem, trzeba mieć strategię!
Nowa książka doradcy prezydentów USA Johna Cartera Baracka Obamy!
W swej nowej książce Zbigniew Brzeziński analizuje, co może wydarzyć się w globalnej polityce w ciągu najbliższych kilkudziesięciu lat. Układ sił się zmienia: na mapie świata pojawiły się nowe potęgi, które z pewnością będą chciały podważyć dotychczasową pozycję Stanów Zjednoczonych jako światowego lidera. Czy Ameryka nadal będzie przewodzić światu? Reanimacja zachodniej cywilizacji jest mozliwa, ale do tego potrzeba rozwagi i strategicznej wizji.
Kolejne rozdziały ksiązki traktują o: kilku stuleciach niezwykłego wzrostu siły Zachodu, uniwersalnych atutach systemu amerykańskiego i fatalnych skutkach polityki George'a Busha Juniora, siłach i słabościach nowych graczy globalnych na czele z Chinami i wreszcie amerykańskiej strategii na najbliższe lata.
Zbigniew Brzeziński (ur. 1928) – sławny amerykański politolog, futurolog, sowietolog. Były doradca ds. bezpieczeństwa prezydenta Cartera, a ostatnio nieformalny doradca Baracka Obamy. Do 1960 wykładał na Harvardzie (gdzie obronił doktorat), później, aż do 1989 na innych uniwersytetach. Członek Centrum Studiów Strategicznych i Międzynarodowych, autor wielu znanych publikacji; w ostatnich latach: Wielka Szachownica. Amerykańskie przywództwo i jego geostrategiczni słudzy (PL: 1998), The Choice: Global Domination or Global Leadership (2004), Druga szansa. Trzech prezydentów i kryzys amerykańskiego supermocarstwa (PL: 2008).

Liczba stron: 268

Tłumacz: Skonieczny Krzysztof

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788308050262

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.