Sukces z EFT - Kotłowska Iwona - książka

Sukces z EFT książka papierowa

Kotłowska Iwona

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

EFT jest narzędziem, który służy do rozwoju osobistego, a także zawodowego. To doskonała metoda na pozbycie się negatywnych emocji, traum z przeszłości, lęków i fobii. Jest też niezawodnym sposobem na eliminowanie niszczących myśli, blokad i przekonań, które mogą tkwić w Tobie od dzieciństwa. Sprawdza się także na poziomie fizycznym, na przykład w pozbywaniu się bólu, chorób czy napięć.
Autorka proponuje wiele technik EFT wraz ze zdjęciami i szczegółowym ich opisem. Możesz je dostosować do swojej indywidualnej sytuacji. Dzięki nim z łatwością odzyskasz równowagę i wykażesz pozytywne podejście do nurtujących Cię spraw. Poznasz system usuwania blokad w biznesie i sam opracujesz ćwiczenia, które wyeliminują lęk i opór przed zmianą. Do tego możesz wykorzystać opisaną w książce metodę Kaizen czyli podzielić jeden ważny cel na kilka mniejszych. Zyskasz wówczas poczucie, że sytuacja będzie zmieniała się stopniowo, a nie drastycznie. Poznasz też techniki koncentracji, które stanowią podstawę szybkiego podejmowania decyzji oraz sprawnego i efektywnego działania.
Odkryjesz i nazwiesz swoje fobie. Równie dobrze może to być lęk przed porażką jak i sukcesem. To one mogą blokować Cię przed dalszym rozwojem czy wykonaniem kolejnego kroku. Gdy się ich pozbędziesz nauczysz się precyzyjnie ustalać cele oraz konsekwentnie je osiągać. Poznasz tkwiące w Tobie przekonania i zmienisz te, które są niewłaściwe. Odzyskasz dawną energię i zapał do działania i dalszego kreowania wspaniałej przyszłości.
Prosta droga do sukcesu.

Liczba stron: 186

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788373777330

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.