Świat opowieści Metody aktywizujące na lekcje religii - Ligęza Adam - książka

Świat opowieści Metody aktywizujące na lekcje religii książka papierowa

Ligęza Adam

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: eSPe
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2013
Opis

Świat opowieści to zbiór nowoczesnych metod aktywizujących, wykorzystujących różne media i obszary kultury.
Przygotowany został przede wszystkim z myślą o prowadzących lekcje religii, jednak może być z powodzeniem wykorzystywany również na innych zajęciach z dziećmi w wieku szkolnym. Znajdziecie w nim starannie dobrane i przetestowane sposoby i techniki animowania twórczego słuchania, opowiadania i interpretowania różnych tekstów o charakterze narracyjnym, ukierunkowane na rozwijanie pamięci, zdolności logicznego porządkowania i interpretowania wydarzeń, oraz prowadzenia opowieści w taki sposób, by była jak najbardziej interesująca dla odbiorcy. Wśród nich są m.in. metody o takich nazwach jak: „va banque”, „komiksy”, „moja samodzielna krzyżówka”, „piszemy kryminał”, „stop-klatka”, „metoda puk-puk”, „metoda detektywów”, „co nam mówią obrazy?” czy „historia pisana dźwiękami”.
Wszystkie opisane metody zostały zaprezentowane według następujących punktów: Czas – Jak długo powinna trwać dyskusja? Grupa – Ile osób bierze udział w zabawie? Materiały – Lista przedmiotów, jakie będą potrzebne w czasie lekcji. Cel zabawy – Co chcemy osiągnąć, proponując uczniom dane ćwiczenie? Przygotowanie – O czym należy pamiętać, co przemyśleć, do jakich źródeł informacji sięgnąć? Przebieg – Każda technika omówiona jest krok po kroku. Dzięki temu można metodycznie i z łatwością realizować kolejne etapy.

Liczba stron: 50

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788374825801

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.