Szalone misje II wojny światowej wyd.2020 - Breuer William - książka

Szalone misje II wojny światowej wyd.2020 książka papierowa

Breuer William

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

100 nieznanych epizodów II wojny: najbardziej brawurowe operacje i akcje sabotażowe

Autor militarnych bestsellerów sprzedanych w Polsce w ponad 180 000 egzemplarzy.

Najbardziej śmiałe wyczyny szpiegów, członków ruchu oporu, żołnierzy jednostek specjalnych, komandosów i cywilów obu stron konfliktu.
• Pluton niemieckich żołnierzy przebranych za kobiety przekracza granicę Belgii jako forpoczta inwazji.
• Próba porwania królowej holenderskiej przez niemieckich spadochroniarzy.
• Tajne radio działa w niemieckim obozie dla amerykańskich jeńców.
• Ośmiu amerykańskich żołnierzy przechodzi linię frontu w przebraniu francuskich policjantów.
• Podwodna wojna o Gibraltar.
• Brytyjski oficer w mundurze pułkownika włoskiej armii wykrada informacje z niemieckiego sztabu.
• Jedyna potrójna agentka II wojny światowej.
• Supertajne wojsko X.
• Tajna misja w Alpach.
• Jeńcy wojenni skaczą ze spadochronami nad Trzecią Rzeszą.
• Mobilizacja 28 000 000 cywilnych zabójców.


WILLIAM BREUER (1922–2010) to jeden z najpopularniejszych amerykańskich historyków wojskowości, autor nieustannie wznawianych na świecie bestsellerów. W swoich książkach (m.in.: "Największe oszustwa w II wojnie światowej", "Tajne bronie w II wojnie światowej", "Ściśle tajne w II wojnie światowej", "Tajne epizody II wojny światowej", "Niewyjaśnione tajemnice II wojny światowej") napisanych żywo i z rozmachem dociera zawsze do niepublikowanych informacji i przedstawia je w tempie najlepszej powieści sensacyjno-przygodowej.

Liczba stron: 354

ISBN: 9788324173686

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.