T-SQL dla zaawansowanych Przewodnik programisty - Cebollero Miguel, Coles Michael, Natarajan Jay - książka

T-SQL dla zaawansowanych Przewodnik programisty książka papierowa

Cebollero Miguel, Coles Michael, Natarajan Jay

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W wielu środowiskach IT serwer bazodanowy jest szczególnie ważnym elementem infrastruktury. Microsoft SQL Server jest jednym z częściej spotykanych rozwiązań. Aby w pełni wykorzystać jego możliwości, trzeba dogłębnie poznać język Transact-SQL — potężne narzędzie, które wyewoluowało z języka zapytań SQL i wciąż jest rozwijane przez firmę Microsoft.

Niniejsza książka, przeznaczona dla programistów T-SQL, jest uaktualnionym wydaniem świetnego przewodnika po SQL Server. Omówiono w niej zaawansowane mechanizmy dostępne w T-SQL, włączając w to również nowości, takie jak mechanizmy pamięciowe będące częścią SQL Server 2014. Istotne kwestie są przystępnie wyjaśnione za pomocą praktycznych przykładów i obszernych fragmentów kodu źródłowego. Autorzy położyli nacisk przede wszystkim na demonstrację opcji T-SQL, ich możliwe zastosowania, a sam podręcznik zorganizowali w sposób umożliwiający szybkie wyszukanie potrzebnych informacji.

Najważniejsze zagadnienia omówione w książce:
podstawy T-SQL i przegląd dobrych praktyk programowania w tym języku
narzędzia dołączone do SQL Server 2014 (w tym SSMS, SQLCMD, SSDT oraz SQL Profiler)
procedury składowane wykonywane po stronie serwera oraz tabele OLTP
obsługa XML, XQuery oraz XPath w SQL Server 2014
szyfrowanie baz danych, usługi ADO.NET oraz usługi IIS/.NET
obsługa błędów, testowanie i zabezpieczenie kodu SQL

Sprawdź nowe możliwości T-SQL i SQL Server!

Liczba stron: 632

Format (wymiary): 17.2x24.3

ISBN: 9788328322479

Wydanie: 4

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.