TAK! Poznaję swoje Emocje! - Cox Beth, Costa Natalie - książka

TAK! Poznaję swoje Emocje! książka papierowa

Cox Beth, Costa Natalie

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Zrozumienie emocji, których doświadczamy jest niezbędne, aby być szczęśliwym człowiekiem i tworzyć relacje z innymi ludźmi. Dzięki sprawdzonym technikom zawartym w tej książce, młodzi czytelnicy rozwiną swoją inteligencję emocjonalną, zdobywając świadomość kiedy warto ulegać uczuciom, a kiedy nie należy się im poddawać. Zaproponowane ćwiczenia są zaprojektowane w taki sposób, aby pomóc dzieciom lepiej radzić sobie z emocjami.

POMÓŻ DZIECKU BYĆ SZCZĘŚLIWYM!

Szczęśliwe dziecko to spełniony dorosły. Czy chcesz aby twoje dziecko było pewne siebie, świadome swoich mocnych stron i pełne wiary we własne siły?

TAK!

Pierwsza seria wyjątkowych poradników motywacyjnych dla dzieci zawierających sprawdzone techniki i kreatywne ćwiczenia opracowane przez ekspertów, które nauczą twoje dziecko jak radzić sobie z emocjami, wzmocnią jego siłę wewnętrzną, zwiększą poczucie własnej wartości, poprawią jego samoocenę i pomogą mu zbudować pewność siebie.

Seria „TAK!” wspiera dzieci w kształtowaniu umiejętności, które pozwolą im poznać siebie, stawić czoła codziennym wyzwaniom, budować głębokie relacje, sięgać w życiu po to, czego pragną i dbać o swoje szczęście.

Autorki:

Beth Cox - współzałożycielka fundacji INCLUSIVE MINDS i EVERYBODY IN, promujących różnorodność oraz integrację społeczną poprzez publikacje książkowe.

Natalie Costa - założycielka organizacji edukacyjnej POWER THOUGHTS, której celem jest zachęcanie dzieci do odkrywania potęgi ich własnych umysłów.

Liczba stron: 32

Tłumacz: Lachowicz Dorota

Format (wymiary): 21.0x24.0cm

ISBN: 9788365793386

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.