Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych - Weiner January - książka

Technika pisania i prezentowania przyrodniczych prac naukowych książka papierowa

Weiner January

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Znakomity, praktyczny przewodnik dla adeptów nauk przyrodniczych prezentujących wyniki swoich badań!

Zawiera wskazówki (rady, zasady, reguły, przepisy), jak skonstruować publikację (pracę magisterską, doktorską, referat, plakat naukowy), jak uniknąć błędów językowych, a także jak przygotowaćmaszynopis wydawniczy zgodnie z wymogami wydawców krajowych i zagranicznych. Zawiera również wskazówki dotyczące innych form prezentacji, odczytu, posteru - z wykorzystaniem metod wizualnych i programów multimedialnych. Może też być pożyteczny dla osób publikujących prace z innych dziedzin, a także redaktorów czasopism i wydawnictw książkowych.

W obecnym, czwartym już wydaniu, szczególną uwagę zwrócono na zastosowanie komputerów w przygotowaniu tekstu publikacji i ilustracji, przesyłaniu maszynopisu i komunikowaniu się z redakcją drogą elektroniczną, a także rosnące znaczenie internetu w rozpowszechnianiu informacji naukowej, ostrzegając przed błędami przy wykorzystaniu i cytowaniu internetowych źródeł.

Książka przeznaczona przede wszystkim dla studentów wydziałów przyrodniczych (biologia, ochrona środowiska, nauki rolnicze i leśne, akademie wychowania fizycznego, medycyna) przygotowujących różnego typu prace naukowe, pracowników naukowych tych kierunków oraz instytutów badawczych, regionalnych stowarzyszeń naukowych i edukacyjnych, a także dla redaktorów merytorycznych redakcji książkowych i czasopism.

Liczba stron: 158

Format (wymiary): 14.0x20.5cm

ISBN: 9788301160272

Wydanie: 4

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.