Teoria socjologiczna a transformacja społeczeństwa polskiego - Marek Ziółkowski - książka

Teoria socjologiczna a transformacja społeczeństwa polskiego książka papierowa

Marek Ziółkowski

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

10,00 zł
od 5,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Tym, co łączy zebrane teksty jest również waga podejmowanych tematów oraz głębokość refleksji teoretycznej. Teoretyczna dociekliwość Ziółkowskiego, która wyniosła go na pozycję jednego z najbardziej znaczących polskich socjologów, daje o sobie znać niezależnie od tego, czy analizuje on różne aspekty zjawiska władzy, czy też zastanawia się nad funkcjami pamięci zbiorowej, bądź rozpatruje indywidualne tendencje zachowań, leżące u podstaw kształtowania się nowego ładu społecznego w Polsce. Ukazując Czytelnikowi mnogość znaczeń generowanych przez powszechnie używane – by nie powiedzieć: nadużywane – pojęcia, nie stroni przy tym od zajmowania własnego stanowiska, najczęściej podbudowując je interesującymi danymi empirycznymi.
z recenzji prof. dr hab. Mirosławy Marody

Marek Ziółkowski – socjolog, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a także Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej i Instytutu Studiów Politycznych PAN. Wykładał m.in. w USA, Francji i Australii.
Autor ponad 200 publikacji, najważniejsze książki to: Znaczenie – interakcja – rozumienie, Wiedza –  jednostka – społeczeństwo, Przemiany interesów i wartości społeczeństwa polskiego oraz współautorskie Zróżnicowanie językowe a struktura społeczna, Mentalność Polaków, Jednostka wobec władzy. 
Był przewodniczącym Komitetu Socjologii PAN, przewodniczącym Rady Fundacji CBOS, wiceprzewodniczącym Europejskiego Towarzystwa Socjologicznego, senatorem RP oraz wicemarszałkiem Senatu. 

Liczba stron: 296

Format (wymiary): 24.2x17.0

ISBN: 9788373837775

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.