Troll 1 Język norweski Teoria i praktyka - Helena Garczyńska - książka

Troll 1 Język norweski Teoria i praktyka książka papierowa

Helena Garczyńska

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Troll 1 to pierwszy w Polsce podręcznik do nauki gramatyki języka norweskiego (bokmal), łączący
funkcję teoretyczną i praktyczną. Na parzystych stronach książki znajdują się opisane w języku polskim zagadnienia norweskiej gramatyki, opatrzone licznymi przykładami, na nieparzystych – odnoszące się do nich ćwiczenia. Taki układ ma ułatwić uczniom korzystanie z podręcznika zarówno podczas samodzielnej pracy, jak i na kursach językowych, w szkołach czy na uczelniach. Na końcu znajduje się klucz do ćwiczeń i testów, umożliwiający weryfikację zdobytej wiedzy. Obok polskich nazw pojęć gramatycznych umieszczono ich norweskie odpowiedniki, aby uczeń mógł w razie potrzeby odnaleźć je w gramatykach norweskojęzycznych.

Troll 1 składa się z dziewięciu rozdziałów, obejmujących podstawowy poziom nauczania języka norweskiego. Każdy z nich kończy się krótkim testem powtórkowym. Książkę zamyka duży test, obejmujący wszystkie omówione zagadnienia. Przewodnikiem podczas całego kursu jest tytułowy skandynawski troll, który służy uczniom radami i przestrogami, a jednocześnie sygnuje serię podręczników do nauki języków szwedzkiego, norweskiego i duńskiego na różnych poziomach zaawansowania.

Biogram
Helena Garczyńska jest wykładowcą w Katedrze Skandynawistyki Uniwersytetu Gdańskiego, gdzie od lat uczy języka norweskiego na wszystkich poziomach oraz wykłada gramatykę opisową języka norweskiego.
Prowadzi też specjalistyczne kursy językowe dla różnych grup zawodowych.

Liczba stron: 200

Format (wymiary): 21.0x28.0cm

ISBN: 9788374538558

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.