Upadłość przedsiębiorców z uwzględnieniem praktyki notarialnej. Ze wzorami - Skibiński Piotr, Machowska Aleksandra, Ludwiczyńska Anna - książka

Upadłość przedsiębiorców z uwzględnieniem praktyki notarialnej. Ze wzorami książka papierowa

Machowska Aleksandra, Ludwiczyńska Anna, Skibiński Piotr

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Książka prezentuje specyfikę postępowania upadłościowego przedsiębiorców, zarówno osób prawnych (m.in. spółek), jak i osób fizycznych (prowadzących indywidualną działalność gospodarczą, wspólników spółek osobowych itp.).

Publikacja omawia problematykę z zakresu:
• prawa spółek handlowych, w tym zasad reprezentacji, zdolności prawnej, skutków postępowania upadłościowego dla bytu spółek,
• postępowań upadłościowych w zbiegu z innymi postępowaniami na wypadek niewypłacalności przedsiębiorcy,
• wybranych zagadnień dotyczących problematyki upadłościowo-rejestrowej na tle przepisów ustawy – Prawo upadłościowe oraz ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym,
• postępowań depozytowych w związku z prowadzonym postępowaniem upadłościowym.

Opracowanie szczegółowo prezentuje również zagadnienia upadłości w praktyce notarialnej, w tym:
• wpływ ogłoszenia upadłości na działania notariusza,
• nabycie spadku przez upadłego,
• zasady sprzedaży upadłościowej.

W książce przedstawiono także zagadnienia dotyczące zakresu orzekania o zakazie prowadzenia działalności gospodarczej, będące jednymi z najbardziej skomplikowanych w postępowaniach upadłościowych.

Dodatkowo publikacja omawia kwestię międzynarodowego, a w szczególności – europejskiego transgranicznego postępowania upadłościowego oraz funkcjonowania Krajowego Rejestru Zadłużonych.

Liczba stron: 724

Rok wydania: 2023

Format (wymiary): 17.6x25.0cm

ISBN: 9788383287430

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.