Ustawa o ochronie przyrody Komentarz - Gruszecki Krzysztof - książka

Ustawa o ochronie przyrody Komentarz książka papierowa

Krzysztof Gruszecki

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

269,00 zł
od 134,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W najnowszym - 6 - wydaniu komentarza szczególnie rozwinięto kwestie dotyczące zagadnień związanych z formami ochrony przyrody, takimi jak np. parki narodowe, rezerwaty przyrody, pomniki przyrody, parki krajobrazowe, czy obszary chronionego krajobrazu oraz podstawom ich funkcjonowania. Ponadto uwagę poświęcono ochronie zieleni na terenie miast i wsi, zezwoleniom na usunięcie drzew lub krzewów, zgłoszeniom zamiaru ich usunięcia, nasadzeniom kompensacyjnym wykonywanych w miejscach usuwanych drzew lub krzewów czy odpowiedzialności administracyjnej za naruszenie obowiązujących w tym zakresie reguł, a także nakładaniu na inwestorów ograniczeń mających zapewnić skuteczną ochronę przyrody. Taki rozkład akcentów przygotowany przez autora jest następstwem intensywności problemów występujących w praktyce oraz koniecznością poprawienia obowiązujących przepisów prawa i wskazania kierunku w jakim powinny podążać zmiany.

Publikacja pomoże podmiotom korzystającym ze środowiska szczegółowo poznać prawa i obowiązki wynikające z ustawy oraz zasady ubiegania się o odpowiednią decyzję administracyjną. Jest przeznaczona dla radców prawnych, adwokatów, sędziów sądów administracyjnych, pracowników administracji oraz regionalnych dyrektorów ochrony środowiska. Będzie źródłem wiedzy również dla deweloperów oraz prowadzących działalność w zakresie pielęgnacji i konserwacji zieleni, a także pracowników naukowych i studentów.

Liczba stron: 1024

Rok wydania: 2024

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788383584263

Wydanie: 6

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.