Vademecum Administratora Windows Server 2012 - Stanek William R. - książka

Vademecum Administratora Windows Server 2012 książka papierowa

Stanek William R.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Praktyczny i podręczny przewodnik dla administratorów Windows Server 2012!
Podręczny i szczegółowy przewodnik błyskawicznie podsuwa gotowe odpowiedzi na pytania dotyczące administrowania systemem Windows Server 2012. Przewodnik koncentruje się na najważniejszych zadaniach związanych z konfiguracją, dostosowywaniem i konserwacją serwera przy użyciu praktycznych procedur, tabel i wykazów. Informacje w nim zawarte pozwalają szybko rozwiązywać problemy, niezależnie od tego, gdzie administrator się znajduje.
Dowiedz się, jak:
•Wykonywać instalacje i aktualizacje
•Zarządzać rolami, usługami i funkcjami serwera
•Administrować usługą Active Directory® i rozwiązywać problemy
•Tworzyć konta użytkowników bądź grup i zarządzać nimi
•Implementować zasady grupy i ustawienia zabezpieczeń
•Instalować serwery DHCP i DNS
•Zarządzać połączeniami i sieciami TCP/IP
•Administrować systemami plików, dyskami i macierzami RAID
•Konfigurować udostępnianie plików i uprawnienia
•Szyfrować, tworzyć kopie zapasowe i odzyskiwać dane
•Monitorować i dostrajać wydajność
Informacje o autorze
William R. Stanek ma tytuł Microsoft MVP i ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu systemami oraz zaawansowanym programowaniu. Jest wielokrotnie nagradzanym autorem ponad 100 książek, w tym Vademecum administratora Windows® 8, Vademecum administratora SQL Server 2012 oraz Windows Server® 2008 Inside Out. Jest głównym redaktorem serii poradników Vademecum administratora (Pocket Consultant).

Liczba stron: 746

Tłumacz: Biolik Leszek

Format (wymiary): 13.9x20.0cm

ISBN: 9788375411072

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.