Walka duchowa - Scupoli Wawrzyniec - książka

Walka duchowa książka papierowa

Scupoli Wawrzyniec

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

34,90 zł
od 17,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Ponadczasowe arcydzieło duchowości chrześcijańskiej przetłumaczone na kilkadziesiąt języków.
Autor “Walki duchowej” urodził się około roku 1530 w Otranto we Włoszech. Jego imię chrzcielne to Franciszek. Gdy wstąpił do zakonu teatynów, przyjął imię Wawrzyniec. W 1585 został niesłusznie oskarżony o złamanie reguły zakonnej, wskutek czego przez rok był więziony, a przez dwadzieścia pięć lat – niemal do końca życia – nie mógł sprawować posługi kapłańskiej. Niesłusznie nałożoną karę znosił w pokorze i z cierpliwością, ofiarując swe cierpienia za zbawienie dusz czyśćcowych. Ostatecznie został oczyszczony z zarzutów.

„Walka duchowa” często bywa nazywana praktycznym podręcznikiem życia duchowego i jest porównywana z dziełami należącymi do klasyki duchowości chrześcijańskiej, takimi jak: „O naśladowaniu Chrystusa” Tomasza a Kempis czy „Filotea” św. Franciszka Salezego. Dzieło włoskiego teatyna to prawdziwy bestseller – doczekało się już ponad sześciuset wydań w kilkudziesięciu językach całego świata. Św. Franciszek Salezy mawiał, że ma “Walkę duchową” zawsze pod ręką i codziennie czyta po kilka stron, a raz w miesiącu – całość.

Pisząc o życiu duchowym, Wawrzyniec Scupoli – doskonały znawca ludzkiego serca – nie tylko daje nam praktyczne i niezwykle życiowe rady, które z powodzeniem można stosować w codzienności, ale także w sposób zrozumiały i konkretny opisuje drogę wiodącą do chrześcijańskiej doskonałości i rozpala w sercu pragnienie życia w bliskości z Bogiem

Liczba stron: 272

ISBN: 9788382011791

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.