Wielkie problemy malych ludzi Nie daj się gnębić - Młodnicka Magdalena - książka

Wielkie problemy malych ludzi Nie daj się gnębić książka papierowa

Młodnicka Magdalena

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

22,90 zł
od 11,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Jedność
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2022
Opis

Pewnie każdy choć raz doświadczył przykrości ze strony kolegów. Zdarza się, że ktoś powie coś niemiłego, szturchnie, zażartuje tak, że śmieje się tylko on sam. Bywa i tak, że ktoś robi niemiłe rzeczy bardzo często i po to, żeby sprawiać innym przykrość… Ta książka w przystępny i niezwykle trafny sposób dotyka tematu dokuczania i nękania, zwłaszcza w szkole. Opisuje typowe sytuacje z życia dzieci i podsuwa mnóstwo praktycznych porad. Wszystko po to, by pomóc dzieciom znaleźć siłę do powiedzenia STOP przemocy wśród rówieśników. Książki z serii „Wielkie problemy małych ludzi” przedstawiają ważne tematy dotyczące dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Czynią to w sposób przystępny, rzeczowy i kompetentny. Wszystkie tomiki serii powstają z udziałem wykwalifikowanych pedagogów i psychologów; ich autorami są ludzie, którym bliski jest świat dziecka. Magdalena Młodnicka (ur. 1977) – absolwentka filologii polskiej o specjalizacji wydawniczej. Tworzenie książek to jej pasja i praca. Redaktorka publikacji dla dzieci i młodzieży. Pomysłodawczyni i autorka wielu książek dla młodych czytelników. Uważa, że książki mają wywoływać emocje, pomagać, a przede wszystkim cieszyć. Mama Mai i Marysi, którym zawdzięcza wyczucie potrzeb młodych odbiorców. Lubi poznawać nowe miejsca i odkrywać ich tajemnice. Autorka tekstów piosenek, sama od zawsze śpiewa.

Liczba stron: 40

Format (wymiary): 20.5x27.5cm

ISBN: 9788381445283

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.