Wielosektorowe ekosystemy biznesowe. Koncepcje i przykłady - Tereszko Wiesław, Kozarkiewicz Alina - książka

Wielosektorowe ekosystemy biznesowe. Koncepcje i przykłady książka papierowa

Kozarkiewicz Alina, Tereszko Wiesław

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

80,00 zł
od 40,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: CeDeWu
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Jak funkcjonują współczesne ekosystemy biznesowe łączące sektor publiczny i prywatny? Jakie czynniki decydują o skutecznej współpracy między różnymi podmiotami gospodarczymi? W książce podjęto te zagadnienia, dostarczając wnikliwej analizy mechanizmów współpracy międzysektorowej, mających kluczowe znaczenie dla rozwoju coraz bardziej złożonych struktur gospodarczych.

Monografia opiera się na studium przypadku Krakowskiego MPO - przedsiębiorstwa działającego w sektorze publicznym, które osiągnęło wysoki poziom efektywności dzięki umiejętnemu zarządzaniu współpracą z partnerami biznesowymi. Autorzy szczegółowo analizują, jakie mechanizmy i czynniki organizacyjne sprzyjały rozwojowi tego ekosystemu. Wyniki zweryfikowano badaniami ankietowymi przeprowadzonymi w środowisku przemysłu meblowego, jednego z najdynamiczniej rozwijających się sektorów gospodarki. Dzięki zestawieniu doświadczeń z dwóch odmiennych ekosystemów książka zawiera bogaty materiał empiryczny oraz praktyczne wnioski dotyczące budowania efektywnych ekosystemów biznesowych.

Publikacja skierowana jest zarówno do naukowców, praktyków biznesu, jak i przedstawicieli administracji publicznej, zainteresowanych rozwijaniem współpracy między różnymi podmiotami i sektorami gospodarki oraz zrozumieniem dynamiki współczesnych ekosystemów biznesowych i wyzwań, jakie przed nimi stoją.

Liczba stron: 194

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381028844

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.