Władza - Scott John - książka

Władza książka papierowa

John Scott

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Władza Johna Scotta podejmuje problematykę władzy społecznej, zwięźle prezentując zarówno klasyczne, jak i współczesne stanowiska w debatach toczących się wokół tego zagadnienia. Autor zarysowuje ogólne pojęcie władzy oraz jej rozmaite aspekty, takie jak: przywództwo, wywieranie nacisku, przymus, dyscyplina, ekspertyza, protest, zbiorowa mobilizacja czy władza interpersonalna. Książka zawiera wnikliwe analizy praktyk władzy i panowania, a także wiążących się z nimi dyskusji teoretycznych, oraz stanowiący dla nich podstawę bogaty materiał empiryczny. Mowa jest o istocie współczesnej państwowości, o suwerenności, hegemonii, globalnej władzy ekonomicznej, systemach światowych, administrowaniu i nadzorze w biznesie, relacjach władzy w miejscu pracy, ruchach społecznych oraz dynamice rodziny.

Władza jest nieodzownym wprowadzeniem dla studentów, zainteresować może także badaczy na co dzień zajmujących się socjologią, polityką i naukami społecznymi w ogólności.

„O takich monografiach każdy student socjologii marzy: zwięzłe, choć ogarniające całość istniejącej wiedzy o przedmiocie, napisane przez znakomitych specjalistów, a przejrzyście skonstruowane i przejrzyście wyłożone, naraz zaoszczędzające żmudnych poszukiwań i zachęcające do dalszych, świadomie ukierunkowanych studiów. A zestaw tytułów tak jest przez redaktorów serii skomponowany, by dostarczyć rzetelnej informacji o każdym zagadnieniu, przez jakie przyjdzie studentom przegryzać się w trakcie ich studiów”
(Zygmunt Bauman).

Liczba stron: 218

Rok wydania: 2006

Tłumacz: Królak Sławomir

Format (wymiary): 13.5x20.5cm

ISBN: 8360457077

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.