Woda - Strauss Rachelle - książka

Woda książka papierowa

Strauss Rachelle

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Każda kropla deszczu, jezioro, podziemna rzeka czy lodowiec są częścią globalnego źródła wody. Dzięki tej książce dzieci dowiedzą się o wielu sposobach wykorzystania wody oraz że każdy z nas jest odpowiedzialny za to (nie)wyczerpane źródło.
„Wyobraź sobie, że cała woda na Ziemi pochodzi z jednego źródła. Nie jest to tak dziwne, jak mogłoby zabrzmieć. Woda na Ziemi jest ze sobą połączona, więc tak naprawdę istnieje jej jedno globalne źródło – z którego wszyscy czerpiemy wodę”.
Wszystko, co żyje na Ziemi jest zależne od wody. Bez niej nie byłoby życia. Źródło to jest jednak zagrożone przez coraz liczniejszą ludzką populację i jej rosnące wymagania dotyczące życia. Czy możemy temu zaradzić?
Książka ta odpowiada na to ważne pytanie oraz „otwiera” czytelnikowi oczy na szeroko pojętą tematykę wody na Ziemi. Nie każdy wie, czy zapasy wody zmieniają się na przestrzeni dziejów naszej planety, ile wody wypija przeciętnie każdy człowiek w swoim życiu, jaka część naszej populacji nie ma wystarczającego do niej dostępu.
Woda ma siłę, aby zmienić wszystko – odrobina wystarczy, aby zakiełkowało nasionko, aby ugasić pragnienie, wytworzyć energię i utrzymać życie. To, w jaki sposób traktujemy wodę w tym (nie)wyczerpanym źródle będzie miało wpływ na wszystkie gatunki na Ziemi żyjące teraz oraz za wiele lat.
(Nie)wyczerpane źródło. Opowieść o wodzie na Ziemi to wspaniała książka, która wzywa do działania i pokazuje, że każdy z nas jest w stanie wpłynąć na zmniejszenie zużycia wody oraz zabezpieczenia jej zapasów.
Książka przeznaczona dla dzieci w wieku 8-12 lat

Liczba stron: 32

Format (wymiary): 21.1x29.7

ISBN: 9788371679049

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.