Wolny od lęku - Brewer Judson - książka

Wolny od lęku książka papierowa

Judson Brewer

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,99 zł
od 25,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poznaj nowatorską metodę uwalniania się od nałogów i szkodliwych nawyków! W oparciu o badania laboratoryjne i kliniczne dr Brewer przekonuje, że popularne metody zwalczania nawyków, odwołujące się do logicznego myślenia i siły woli, mają ograniczoną skuteczność. Proponuje własne rozwiązania, które opierają się na praktykowaniu uważności i pogłębianiu świadomości własnych zachowań oraz ich konsekwencji. Prezentuje sposób funkcjonowania ludzkiego mózgu, szczególnie jego najstarszej, prymitywnej części, zapewniającej jednostce przetrwanie.
Analizuje mechanizm uczenia się opartego na nagrodzie i do niego odnosi własną metodę. Brewer wskazuje, że kluczem do wyrwania się z pętli szkodliwych przyzwyczajeń są świadomość braku korzyści z trwania przy nawyku i znalezienie zachowania prowadzącego do wartościowej nagrody. Książka napisana jest przystępnym i zrozumiałym językiem i przeznaczona dla osób zmagających się z lękami i uzależnieniami.

Dr Judson Brewer (ur. 1974) to amerykański psychiatra i neuronaukowiec prowadzący badania neurologicznych mechanizmów uważności z użyciem technologii MRI. Swoje wyniki wykorzystuje przy tworzeniu programów leczenia uzależnień. Jest wykładowcą behawiorystyki i psychiatrii na wydziale medycznym Uniwersytetu Browna oraz kierownikiem Ośrodka Uważności na tymże uniwersytecie. Założył również firmę Mindsciences Inc. oferującą terapię uzależnień z użyciem specjalnych aplikacji na telefony komórkowe.

Liczba stron: 308

Tłumacz: Luboński Paweł

Format (wymiary): 14.5x22.0cm

ISBN: 9788381439947

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.