Wprowadzenie do algorytmów - Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Roland L., Stein Clifford - książka

Wprowadzenie do algorytmów książka papierowa

Cormen Thomas H., Leiserson Charles E., Rivest Roland L., Stein Clifford

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Prezentowana książka to nowe wydanie najlepszego na świecie podręcznika z dziedziny algorytmów i struktur danych, nazywanego BIBLIĄ ALGORYTMÓW – teraz w ofercie PWN! To kolejne, VII wydanie trzeciego wydania amerykańskiego znakomitego podręcznika z dziedziny algorytmów i struktur danych. W obecnym wydaniu został ulepszony cały tekst książki. Zmiany obejmują dodanie nowych rozdziałów, poprawienie pseudokodu i wprowadzenie aktywniejszego stylu prezentacji. Omówiono w niej metody matematyczne stosowane do analizy algorytmów, sortowanie i statystyki pozycyjne, struktury danych, podstawowe metody projektowania efektywnych algorytmów. Dużo miejsca poświęcono złożonym strukturom danych i podstawowym algorytmom grafowym. Poszczególne części książki to materiał dydaktyczny do wielu przedmiotów informatycznych (takich jak np. matematyka dyskretna, kombinatoryka, algorytmy i struktury danych, teoria grafów, metody programowania) wykładanych na uczelniach wyższych. Podręcznik stanowi zamkniętą całość. Zawiera dużo zadań i problemów do rozwiązania (o różnym stopniu trudności). Pozycja jest przeznaczona dla studentów kierunków informatycznych, pracowników naukowych, jak również wszystkich tych, którzy chcą zajmować się projektowaniem i programowaniem systemów informatycznych.

Liczba stron: 1300

Rok wydania: 2018

Tłumacz: Diks Krzysztof, Malinowski Adam, Roszkowska Daria

Format (wymiary): 16.5x24.5cm

ISBN: 9788301169114

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.