Wprowadzenie do Raspberry Pi - Richardson Matt - książka

Wprowadzenie do Raspberry Pi książka papierowa

Richardson Matt

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

35,70 zł
od 17,90 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Co możemy robić z Raspberry Pi, komputerem o wielkości karty kredytowej kosztującym zaledwie 35 dolarów? Wszystko! Jeżeli uczysz się programować lub zamierzasz realizować nowe projekty elektroniczne, przeczytaj ten praktyczny przewodnik, aby zobaczyć, jak wartościowa może być ta mała wszechstronna platforma.

Ta książka pokazuje krok po kroku różnorodne możliwości związane z zabawą i edukacją. Korzystaj z wielu wstępnie załadowanych języków programowania. Używaj Raspberry Pi z Arduino. Twórz projekty związane z Internetem. Baw się multimediami. Z Raspberry Pi możesz robić to wszystko i jeszcze więcej.

» Zapoznaj się z funkcjami sprzętowymi płytki Pi.
» Naucz się Linuksa w wystarczającym stopniu, aby korzystać z tego systemu operacyjnego.
» Poznaj podstawy języków Python i Scratch — i zacznij programować.
» Rysuj grafiki, odtwarzaj dźwięki i obsługuj zdarzenia myszy dzięki bibliotece Pygame.
» Użyj złączy wejściowych i wyjściowych Pi, aby obsługiwać sprzęt.
» Odkryj, jak platformy Arduino i Raspberry Pi uzupełniają się wzajemnie.
» Integruj kamery internetowe USB i inne urządzenia peryferyjne w swoich projektach.
» Utwórz własny serwer internetowy w języku Python na komputerze Pi.

Matt Richardson jest kreatywnym technologiem, producentem wideo i redaktorem wspierającym magazynu MAKE i Makezine.com.
Shawn Wallace jest redaktorem w wydawnictwie O’Reilly Media.

Liczba stron: 176

Rok wydania: 2013

Tłumacz: Chaniewska Maria

Format (wymiary): 13.6x20.6

ISBN: 9788375411324

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.