Wskaźniki rynku kapitałowego - zastosowanie w wycenach przedsiębiorstw oraz w strategiach inwestycyjnych - Prusak Błażej - książka

Wskaźniki rynku kapitałowego - zastosowanie w wycenach przedsiębiorstw oraz w strategiach inwestycyjnych książka papierowa

Błażej Prusak

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

45,00 zł
od 22,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: CeDeWu
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2018
Opis

Książka pt. „Wskaźniki rynku kapitałowego - zastosowanie w wycenach przedsiębiorstw oraz w strategiach inwestycyjnych" jest pierwszą zwartą publikacją na polskim rynku wydawniczym, która kompleksowo przedstawia tego rodzaju zagadnienia. W sposób szczegółowy ukazano w niej:
- rodzaje, zasady budowy i metody kalkulacji wskaźników rynku kapitałowego,
- analizę przyczynową podstawowych mnożników,
- sposoby kalkulacji mierników rozwodnionych,
- istotę i warianty mnożnikowej metody wyceny przedsiębiorstw,
- ograniczenia i często popełniane błędy w procesie wyceny przedsiębiorstw metodą mnożnikową,
- zasady tworzenia strategii inwestycyjnych przy wykorzystaniu wskaźników rynku kapitałowego,
- wyniki dotychczasowych badań nad skutecznością strategii inwestycyjnych bazujących na miernikach rynku kapitałowego.

Ma ona charakter praktycznego przewodnika, który został napisany przystępnym językiem i zarazem wzbogacony o szereg przykładów. Skierowana jest do szerokiego grona odbiorców, w tym: analityków finansowych, osób rozpoczynających przygodę z rynkiem finansowym oraz studentów kierunków ekonomicznych. Może pełnić rolę podręcznika podstawowego lub uzupełniającego do takich przedmiotów, jak: analiza finansowa, wycena przedsię­biorstw, finanse przedsiębiorstw.

Liczba stron: 150

Format (wymiary): 18.2x22.4

ISBN: 9788381021630

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.