Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
„Autor deklaruje, że jego praca ma charakter bibliologiczny. Z mego punktu widzenia szczęśliwie się stało, że nie jest w swej deklaracji do końca konsekwentny, że w jego opisie wtórny rynek książki nie stanowi wyizolowanego układu «instytucji książki», którego funkcjonowanie determinowane jest głównie charakterem
wewnętrznych relacji między nimi. Przeciwnie – w zaprezentowanym ujęciu rynek ów nie ma wręcz ściśle wytyczonych granic i nie chodzi tylko o to, że przenika się on z rynkiem pierwotnym (księgarskim), ale przede wszystkim o to, że jest terenem działań aktywnych podmiotów zarówno instytucjonalnych, jak i indywidualnych
(występujących często w podwójnej roli: sprzedających i kupujących), które realizują na nim rozmaite cele, także te należące do innych obszarów rzeczywistości społecznej niż tylko, ściśle bibliologicznie pojmowana, kultura książki”
(dr hab. Janusz Kostecki)
Liczba stron: 416
Format (wymiary): 17.0x24.0cm
ISBN: 9788376386638