Wybrane zagadnienia terapii cukrzycy i nadciśnienia tętniczego - Gumprecht Janusz, Januszewicz Andrzej, Prejbisz Aleksander - książka

Wybrane zagadnienia terapii cukrzycy i nadciśnienia tętniczego książka papierowa

Gumprecht Janusz, Januszewicz Andrzej, Prejbisz Aleksander

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Część I. Rozpoczynanie leczenia cukrzycy i nadciśnienia tętniczego
1. 55-letni mężczyzna ze świeżo wykrytymi cukrzycą i nadciśnieniem tętniczym
2. 45-letni mężczyzna z zespołem metabolicznym i powikłaniami narządowymi
3. 49-letni mężczyzna z nadciśnieniem tętniczym, nieprawidłowym stężeniem glukozy na czczo i zaburzeniami sfery seksualnej
4. 72-letnia chora ze świeżo wykrytymi cukrzycą i nadciśnieniem tętniczym

Część II. Trudności w terapii cukrzycy
1. 56-letnia kobieta ze źle kontrolowanymi cukrzycą i nadciśnieniem tętniczym
2. 66-letni mężczyzna po przebytym udarze mózgu z nieprawidłową kontrolą glikemii i ciśnienia tętniczego w godzinach porannych
3. 68-letni mężczyzna z opornym nadciśnieniem tętniczym i pogorszeniem funkcji nerek
4. 82-letni mężczyzna ze złą kontrolą cukrzycy i nadciśnienia tętniczego

Część III. Sytuacje szczególne w leczeniu cukrzycy i nadciśnienia tętniczego
1. 29-letni mężczyzna ze źle kontrolowaną cukrzycą typu 1 i podwyższonym ciśnieniem tętniczym
2. 36-letnia kobieta z podwyższonymi wartościami glikemii i ciśnienia tętniczego w 6. miesiącu ciąży
3. 66-letni chory z cukrzycą typu 2 i nadciśnieniem tętniczym, po przebytym zawale serca
4. 71 -letni mężczyzna z nadciśnieniem tętniczym, cukrzycą typu 2, chorobą wieńcową, umiarkowaną niewydolnością nerek i łagodnym rozrostem sterczą

Wybrane piśmiennictwo

Liczba stron: 188

Format (wymiary): 16.0x24.0cm

ISBN: 9788362510856

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.