Wyloguj się do życia - William Powers - książka

Wyloguj się do życia książka papierowa

William Powers

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Czy jesteś już uzależniony od Facebooka? Jak odróżnić iPoda od iPada? Czy są chwile, kiedy wyłączasz telefon komórkowy? Ile czasu spędzasz przed komputerem? Do czego tak naprawdę służy Ci firmowy tablet?
Na jak długo potrafisz się rozłączyć?

E-maile, SMS-y i wiadomości głosowe; zaczepki i tweety; powiadomienia i komentarze; linki, tagi i posty; zdjęcia i filmiki; blogi i vlogi; pliki i foldery; feedy i filtry; tablice i widżety; tagi i chmury; nazwiska użytkowników, hasła i klucze dostępu; wyskakujące okienka i banery; dzwonki i wibracje – życie w cyfrowym świecie bywa męczące…

A XXI wiek wcale nie jest pod tym względem wyjątkowy: już Platon udowadniał, że nawet mieszkańcy starożytnej Grecji niepokoili się wpływem najnowszych technologii na ludzki umysł i szukali sposobów, aby uciec od tłumu.

Smartfony, laptopy, tablety służą nam na wiele wspaniałych sposobów. Ale jednocześnie utrudniają skupienie, efektywną pracę, budowanie relacji z innymi oraz osiągnięcie życiowego spełnienia.

Jak się uwolnić od niszczącego wpływu technologii na nasze życie? Jak nie zwariować w cyfrowym świecie? William Powers proponuje nowy sposób myślenia, codzienną filozofię życia z ekranami. Cyfrowa łączność służy nam najlepiej, gdy jest zrównoważona przez brak łączności.


William Powers – dziennikarz specjalizujący się w tematyce medialnej i technologicznej, pisze m.in. dla „New York Times”, „Washington Post” i „Atlantic”.

Liczba stron: 312

Rok wydania: 2014

Tłumacz: Kleszcz Ewa

Format (wymiary): 12.8x20.0cm

ISBN: 9788377055120

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.