Z indeksem przez świat - Kłaczkow Jarosław - książka

Z indeksem przez świat książka papierowa

Kłaczkow Jarosław

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

38,00 zł
od 19,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Decyzja o pójściu na studia, szczególnie kiedyś, była wyborem życiowym. Opuszczało się, przeważnie już na zawsze, rodzinne strony i budowało swoje dorosłe życie już w innym, obcym dotychczasowym zwyczajom i tradycji, otoczeniu. Towarzyszem przez lata studiów był zaś indeks […]. Studencki indeks związał się z Andrzejem Wantułą nie tylko na okres studiów w Warszawie, o czym traktuje pierwsza część pracy. Towarzyszył mu również podczas studiów we Francji, najpierw w Montpellier, podczas studenckiego wyjazdu na Bliski Wschód, następnie w Paryżu i na koniec w alzackim Strasburgu. […] Autor prezentowanej książki, […] ma więc nadzieję, że […] wszyscy interesujący się tą problematyką znajdą w niej trochę mniej znanej historii tej postaci. Ocenę zostawiam jednak oczywiście Czytelnikom i życzę miłego wędrowania po międzywojennym świecie, pooranym bruzdami po Wielkiej Wojnie. Świecie, który miał żyć już tylko w pokoju, a, jak pokazała przyszłość, bardzo szybko ponownie pogrążył się w otchłani kataklizmu wojennego i zdobywających kraj po kraju totalitaryzmów oraz wzajemnej nienawiści. Opisywany czas żył jeszcze w pokoju i chciał dalej tak żyć. Nikt się nie spodziewał, że Wielki Kryzys obróci te starania ostatecznie w niwecz. To było dopiero przed Europejczykami. […]

Na kartach tej książki jest przedstawiony studencki czas, a on zawsze jest wesoły, pełen wrażeń i planów na życie. W końcu dorosłość i proza życia dopiero zaczynają się po zakończeniu studiów.

Liczba stron: 204

Format (wymiary): 16.0x22.0cm

ISBN: 9788323150640

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.