Zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne Poradnik pacjenta - Foa Edna B., Yadin Elna, Lichner Tracey K. - książka

Zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne Poradnik pacjenta książka papierowa

Foa Edna B., Yadin Elna, Lichner Tracey K.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

39,90 zł
od 20,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: GWP
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Pierwsze wydanie w języku polskim jednego z najskuteczniejszych programów terapii zaburzenia obsesyjno-kompulsyjnego

Zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne to przewlekła dolegliwość wpływająca na codzienne funkcjonowanie i na jakość życia dotkniętej nim osoby. Niniejsza książka to doskonały poradnik napisany z myślą o osobach pragnących zapanować nad natrętnymi myślami i reakcjami za pomocą terapii, której skuteczność została potwierdzona klinicznie.
Autorki w przystępny sposób wyjaśniają, czym cechuje się zaburzenie obsesyjno-kompulsyjne, jakie są jego przyczyny i jak radzić sobie z objawami. Opisują najskuteczniejszy w jego przypadku program terapii ekspozycji i powstrzymania reakcji, w tym cele leczenia, stosowane techniki oraz przebieg poszczególnych sesji. Poradnik dla pacjenta, stanowiący uzupełnienie podręcznika terapeuty, zawiera wszystkie formularze wykorzystywane podczas sesji i niezbędne do wykonania zadań domowych. Formularze te służą do tworzenia hierarchii ekspozycji, codziennego monitorowania rytuałów, przeprowadzania ekspozycji in vivo i wyobrażeniowych oraz prowadzenia zapisu ekspozycji wykonywanych w ramach pracy domowej. Niniejsza książka to źródło rzetelnych informacji dla osób uczestniczących w terapii, wspierające ich działania między sesjami.

Liczba stron: 72

Tłumacz: Pikiel Sylwia

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788382581416

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.