Zaczarowana zagroda - Centkiewicz Alina, Centkiewicz Czesław - książka

Zaczarowana zagroda książka papierowa

Centkiewicz Alina, Centkiewicz Czesław

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

16,99 zł
od 8,59 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Grupa polskich polarników bada życie pingwinów na wschodnim wybrzeżu Antarktydy. Zafascynowani ptakami naukowcy postanawiają zapędzić pingwiny do lodowej zagrody, aby je zaobrączkować. Następnego dnia okazuje się jednak, że zagroda jest pusta…
Wydanie z pięknymi ilustracjami Agnieszki Żelewskiej. Kolorowe ilustracje, poręczny format i duża czcionka – książka idealna do samodzielnego czytania!

Agnieszka Żelewska – ukończyła studia i uzyskała dyplom w PWSSP w Gdańsku na Wydziale Malarstwa i Grafiki. Zajmuje się ilustracją dla dzieci. Brała udział w Międzynarodowych Biennale Ilustracji dla Dzieci w Bratysławie i Japonii, w ekspozycjach PRO BOLONIA w Warszawie, wystawie FILU pt. „Polscy ilustratorzy” we Frankfurcie, w Biennale Europejskich Ilustratorów w Japonii, wystawie polskiej ilustracji w Bolonii 2003, Triennale Ilustracji Krajów Nadbałtyckich w Tallinie 2003 i in. Nagrody: główna nagroda Polskiej Sekcji IBBY „Książka roku 2000” za ilustracje do książki „Marcel Szpak dziwi się światu” Joanny Pollakówny; Wyróżnienie PRO BOLONIA 2001 za ilustracje do książki „Sznurkowa Historia” Roksany Jędrzejewskiej-Wróbel; główna nagroda Polskiej Sekcji IBBY „Książka roku 2002” za ilustracje do książki „Bajki o rzeczach i nierzeczach” Zofii Beszczyńskiej. Wyróżnienie Polskiej Sekcji IBBY „Książka Roku 2003” w dziedzinie grafiki za autorską książkę pt. „Gdzieżeś ty bywał, czarny baranie?”.

Liczba stron: 32

Rok wydania: 2025

Format (wymiary): 20.0x25.0cm

ISBN: 9788310143181

Wydanie: 15

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.