Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Filozofia negocjacji zmierzająca do wyniku „wygrany wygrany” jest dzisiaj uznawana niemal za świętość. Autor książki, doświadczony praktyk w negocjacjach handlowych łamie to swoiste tabu twierdząc, że w biznesie w wielu sytuacjach nie ma miejsca na dwóch wygranych. Przeciwstawiając się strategii „wygrany-wygrany” proponuje twarde negocjacje biznesowe rozpoczynające się od powiedzenia NIE. Proponowane przez niego techniki negocjacyjne rozszerzają repertuar znanych dotychczas strategii o nowe i prowokujące zachowania. Pozycja niezbędna dla każdego negocjatora, sprzedawcy, trenerów przygotowujących szkolenia z negocjacji handlowych i biznesowych.
Liczba stron: 288
Rok wydania: 2015
Tłumacz: Sosenko Anna
Format (wymiary): 12.5x19.5cm
ISBN: 9788392020783
Wydanie: 1