Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
45,00 zł
od 22,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Zarządzanie jakością odgrywa kluczową rolę w doskonaleniu procesów logistycznych. W książce przedstawiono obszary organizacji, których działanie można wzmocnić poprzez wdrożenie wypracowanych systemów zarządzania jakością i logistyki. Obligują one bowiem przedsiębiorstwa nie tylko do identyfikacji i dokumentowania najlepszych doświadczeń w procesach przemieszczania, przechowywania, pakowania i dystrybuowania wyrobów i monitorowania realizacji zamówień, ale też do podejmowania działań korygujących.
Tematyka książki została uporządkowana poprzez cztery główne części:
PIERWSZA - systematyzująca zagadnienia związane z definiowaniem jakości na przestrzeni lat i charakteryzująca współczesne systemy zarządzania jakością.
DRUGA – poświęcona sposobom kształtowania jakości na etapie zaopatrzenia. Zwrócono w niej szczególną uwagę na procedurę doboru i oceny dostawców oraz scharakteryzowano proces kontroli jakości półproduktów. Zaakcentowano też znaczącą rolę utrzymywania partnerskich relacji z dostawcami, a także przedstawiono metody oraz techniki służące do minimalizacji i optymalizacji poziomu zapasów.
TRZECIA - przedstawiająca nadrzędną rolę logistycznej obsługi klienta w procesie dystrybucji. Omówiono w niej zagadnienia takie jak: klasyfikacja klientów, sposoby opracowania polityki obsługi klienta, metody badania satysfakcji klienta oraz projektowania nowych wyrobów.
CZWARTA - zawierająca informacje na temat metod, technik i narzędzi zarządzania jakością służących do poprawy skuteczności i efektywności procesów produkcji. Scharakteryzowano w nim takie instrumenty zarządzania jakością jak 5S, Poka-Yoke, Six Sigma, Lean Management oraz Kanban, ze szczególnym uwzględnieniem ich roli w doskonaleniu procesów logistycznych.
Źródło wiedzy nie tylko dla środowiska naukowego, ale też dla przedstawicieli biznesu, inspirując ich do praktycznego wykorzystania zawartych w niej treści.
Liczba stron: 138
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788381026703
Wydanie: 2