Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
59,00 zł
od 29,50 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
W monografii przedstawiono syntetyczne ujęcie zagadnień dotyczących silników wysokoprężnych zasilanych mieszaninami oleju napędowego z eterem etylo-tert-butylowym w ustalonych warunkach pracy.
Obszernie omówiono właściwości paliw z dodatkiem tlenu do silników wysokoprężnych. Scharakteryzowano metodykę badań. Podano podstawy tworzenia mieszanki palnej, procesu wtrysku i spalania paliwa oraz wskaźniki efektywności pracy silnika. Zaprezentowano także zagadnienia z zakresu emisji limitowanych składników spalin. Oceniono wpływ eteru etylo-tert-butylowego w mieszaninie z olejem napędowym na proces tarcia i korozji oraz zwrócono uwagę na zagadnienia stuku silnika i jego hałasu. Analizie statystycznej poddano zjawiska niepowtarzalności parametrów maksymalnych ciśnień wtrysku i spalania.
Liczba stron: 248
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788301195236
Wydanie: 1