Zbiór cywilny 2013 Kodeks cywilny Kodeks postępowania cywilnego Dochodzenie roszczeń w postępowaniu - zbiorowa praca - książka

Zbiór cywilny 2013 Kodeks cywilny Kodeks postępowania cywilnego Dochodzenie roszczeń w postępowaniu książka papierowa

zbiorowa praca

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Stan prawny na 15 stycznia 2013 roku.

Oddawany do rąk Czytelników zbiór przepisów obejmuje:
K.C., K.P.C., K.R.O., P.P.M., K.S.C., A.S.C., K.W.H., K.S.H.
K.P.C. – ostatnie zmiany są m.in. związane z nową ustawą – Prawo pocztowe, która weszła w życie 1 stycznia 2013 r.
K.R.O. – ostatnia zmiana jest związana z nową ustawą – Prawo pocztowe, która weszła w życie 1 stycznia 2013 r.
K.S.C. – ostatnie są wynikiem ujednolicenia zasad zwrotu świadkowi kosztów podróży i innych należności, niezależnie od tego, w jakim postępowaniu został on wezwany do stawiennictwa i złożenia zeznań
A.S.C. – ostatnia zmiana jest związana z nową ustawą – Prawo pocztowe, która weszła w życie 1 stycznia 2013 r.
K.S.H. – ostatnie zmiany wynikają z uchylenia ustawy o narodowych funduszach inwestycyjnych i ich prywatyzacji, a także z nowej ustawy – Prawo pocztowe, są również związane z kwestią przekształcenia przedsiębiorcy prowadzącego jednoosobową działalność gospodarczą w spółkę kapitałową. Wszystkie zmiany weszły w życie 1 stycznia 2013 r.

Skorowidze do Kodeksów oraz tytuliki towarzyszące poszczególnym artykułom ustaw znacznie ułatwiają korzystanie ze zbioru.

Zmiany, które weszły w życie między 23 sierpnia 2012 r. a 15 stycznia 2013 r., oznaczono tekstem pogrubionym, natomiast wszystkie zmiany, które wejdą w życie po 15 stycznia 2013 r., oznaczono tekstem pogrubionym i mniejszym stopniem pisma.

Liczba stron: 1496

Format (wymiary): 14.7x21.1

ISBN: 9788378068150

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.