Zdrowy perfekcjonizm. Wylecz się z Muszę i powinienem - Ong Clarissa W., Twohig Michael P. - książka

Zdrowy perfekcjonizm. Wylecz się z Muszę i powinienem książka papierowa

Ong Clarissa W., Twohig Michael P.

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

49,90 zł
od 25,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Feeria
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Jeśli uważasz się za perfekcjonistę, prawdopodobnie czujesz dumę z tej cechy swojego charakteru. W końcu zawsze dajesz z siebie sto procent, a tylko tak można osiągnąć cel! Ale czy na pewno? Ciągłe dążenie do ideału bywa także przyczyną nieuzasadnionej samokrytyki i nadmiernego stresu, często prowadzi do wypalenia oraz niszczy relacje z bliskimi.
Ta książka pomoże ci wyrwać się z matni samooskarżeń i nadmiernych wymagań wobec siebie i innych. Dowiesz się z niej, jak:
• odróżnić perfekcjonizm pomocny od szkodliwego,
• uniknąć narzucania sobie i innym nierealistycznych standardów, zarówno w pracy, jak i w życiu osobistym,
• pokonać lęk przed popełnianiem błędów, który jest największym wrogiem kreatywności i produktywności,
• uwolnić się od ograniczających etykiet sukcesu i porażki,
• dać sobie prawo do odpoczynku,
• uciszyć wewnętrznego krytyka, który nie pozwala ci rozwinąć skrzydeł,
• dążyć do sukcesu w sposób zrównoważony i bezpieczny.
Jeśli czujesz, że twoje pragnienie bycia doskonałym może być przyczyną stresu lub zmęczenia, wiedz, że ten poradnik powstał z myślą o tobie! Napisany przez duet psychologów klinicznych, oferuje ćwiczenia oparte na terapii akceptacji i zaangażowania (ACT), które pozwolą ci zniwelować ukryte koszty perfekcjonizmu i czerpać z niego jako twojej supermocy.

Liczba stron: 232

Tłumacz: Adamczewska Aleksandra

ISBN: 9788367931953

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.