Złote zasady - Bowman Bob, Butler Charles - książka

Złote zasady książka papierowa

Bowman Bob, Butler Charles

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Czy wystarczy jedynie dziesięć kroków, by osiągnąć doskonałość w życiu i pracy? Tylko dziesięć kroków dzieli nas od sukcesu?
Bob Bowman – główny szkoleniowiec amerykańskich pływaków, w tym rekordzisty olimpijskiego Michaela Phelpsa – przedstawia eksperckie wskazówki, dzięki którym osiągniesz wyznaczone cele, odkryjesz tajemnicę sukcesu nie tylko w sporcie. Ta książka to motywacyjny poradnik poświęcony zwycięstwom w różnych dziedzinach życia. Słynny trener wyjaśnia, że podstawą sukcesu są zaangażowanie i umiejętne podejmowanie ryzyka.
Autor nauczy cię, jak dzień po dniu wyznaczać sobie cele, motywować się do ich osiągania i stawać na wyższym podium.
Bowmana trudno jednak nazwać tylko trenerem. Sam Phelps określa Boba jako przyjaciela, inspiratora, nauczyciela i opiekuna. Bowman nie skupia się wyłącznie na wynikach i strategii treningów – wnika w psychikę każdego podopiecznego, poznaje jego rodzinę, charakter, usposobienie, bo wie, że mając taką wiedzę, może skutecznie zastosować ową mityczną już metodę jego imienia. Każdy zawodnik jest inny, a prawdziwy trener i szkoleniowiec potrafi tę odmienność odpowiednio wykorzystać – jak w przypadku Jessiki Long, pływaczki bez nóg. Bob nie teoretyzuje – on wie, co pisze. Jako trener jest równie utalentowany jak jego podopieczni.

„(…) wiem jedno: sięgnąłeś po właściwy tom. Bo jeśli masz marzenia i chęć doskonalenia się, to metoda Boba Bowmana ci w tym pomoże. Zaufaj mi” – fragment przedmowy Michaela Phelpsa

Liczba stron: 204

Rok wydania: 2017

Tłumacz: Piotr Cieślak

Format (wymiary): 15.5x23.0cm

ISBN: 9788375795790

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.