Związek ducha i materii - Danuta Adamska-Rutkowska - książka

Związek ducha i materii książka papierowa

Danuta Adamska-Rutkowska

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Przez wiele lat nauka starała się deprecjonować istnienie ducha. Tymczasem współczesne podejście i nagromadzona wiedza radykalnie zmieniają ten pogląd. W tej publikacji Autorka skupia się na naukowych dowodach, które świadczą, że duch stanowi jedną z właściwości materii. Każda rzecz ma swoją energię i zakodowaną informację, które potrafią przeobrazić stan materii i nadać jej określony kształt. Zmianę naszego postrzegania świata zawdzięczamy fizyce kwantowej, która uzmysławia nam, że posiadamy pierwiastek duchowy. Szczególną uwagę nauka ta poświęca ogromnej mocy ludzkiego umysłu, który wpływa na kreowanie rzeczywistości.
Dr Danuta Adamska-Rutkowska jest specjalistką w dziedzinie inżynierii chemicznej i procesowej. Posiada szeroką wiedzę z dziedzin: chemii, fizyki, biologii, biofizyki i cybernetyki. W tej książce odsłania m.in. zagadkę świadomości opisując zjawiska, które odmieniły rozumienie dotychczas obowiązującego światopoglądu oraz przekazuje najnowsze wyniki badań naukowców z całego świata. Udowadnia, że jesteśmy istotami wielowymiarowymi i każdy może czerpać z tego globalnego banku danych. Analizuje wiele wierzeń religijnych, które od wieków starały się kształtować świadomość duchową. Przybliża zjawiska bilokacji, telekinezy i teleportacji oraz podaje naukowe dowody na ich istnienie. Opisuje badania przypadków przeżyć z pogranicza życia i śmierci. Podaje także liczne przykłady autentycznych kontaktów ze zmarłymi oraz ich naukowe podłoże.
Odkryj nową rzeczywistość.

Liczba stron: 360

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788373777521

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.