Żyć z sensem - Langle Alfried - książka

Żyć z sensem książka papierowa

Langle Alfried

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Po co żyję?
Co nadaje sens mojemu życiu?
Co daje mi poczucie spełnienia?

Odnalezienie sensu życia to egzystencjalna potrzeba każdego człowieka – zwłaszcza w momentach kryzysu, w sytuacjach pozornie pozbawionych wyjścia. Sens jest dla każdego czymś innym i w każdych okolicznościach trzeba go szukać na nowo. Nie wszystkie sytuacje, nie wszystkie napotkane możliwości zawierają sens tylko dlatego, że są możliwe… Wybór należy do nas – musimy wybierać, „odmierzać” wartości sercem i starać się widzieć to, co ważne. Sens to najcenniejsza możliwość ukryta w konkretnej sytuacji, ale to my mamy ją odnaleźć. To czyni pytanie o sens tak osobistym, a odpowiedź na nie tak wyjątkową.

Dzięki licznym przykładom, wskazówkom, ćwiczeniom książka ta pobudza do refleksji i może posłużyć jako praktyczny podręcznik do pracy nad sobą. Stanowi ona również przejrzyste wprowadzenie do analizy egzystencjalnej i logoterapii – skutecznych metod mających na celu, między innymi, pomoc w odnalezieniu znaczenia i sensu życia.

Alfried Längle mówi w tej książce o tym, czym jest sens i jak ściśle jest on powiązany z realnym życiem. Nie ma on tu jednak na myśli jakiegoś abstrakcyjnego "Wielkiego Sensu Życia". Mówiąc o sensie, autor wskazuje zawsze na szczególną strukturę konkretnej sytuacji. Żyć z sensem oznacza więc, że człowiek, ze swoimi zdolnościami i kompetencjami, ze swoim odczuwaniem i wolą, odpowiada na propozycję chwili i twórczo się z nią konfrontuje, zarówno dając, jak i otrzymując. Sens wymaga zaangażowania i bezpośredniej obecności.

Liczba stron: 160

Tłumacz: Kowalski Rafał

Format (wymiary): 15.0x23.0cm

ISBN: 9788364299261

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.