Życiodajny lek - Palmer Bernard - książka

Życiodajny lek książka papierowa

Palmer Bernard

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Inspiracją do napisania niniejszej książki stały się rozmowy z pacjentami, którzy w obliczu zagrożenia życia zadają pytania o ostateczny sens i cel wszystkiego. Jako lekarz, oprócz pomocy medycznej Bernard Palmer stara się nieść pomoc duchową, rozumiejąc, że element wiary jest niezmiernie ważny w walce z chorobą. Odwołując się do nowotestamentowych relacji naocznych świadków życia wyjątkowej osoby – Jezusa z Nazaretu, twierdzi, że to właśnie Jego wpływ sprawia, że miliony ludzi doświadczyło i nadal doświadcza całkowitej przemiany wewnętrznej. Zyskali oni to, za czym tęskni każdy: miłość, przebaczenie, akceptację, poczucie bezpieczeństwa, radość życia, cel i sens istnienia.

Bernard Palmer jest chirurgiem-konsultantem, uznanym specjalistą, autorem licznych artykułów w czasopismach branżowych. Od ponad 20 lat zaangażowany jest w prowadzenie kursu „Podstawy świadomego chrześcijaństwa”.

„Najważniejszą kwestią do rozstrzygnięcia dla każdego człowieka jest odpowiedź na pytanie, kim był Jezus: szaleńcem, hochsztaplerem czy Bogiem? Moim zdaniem, Jezus jest Bogiem. Ufam, że lektura tej książki sprowokuje Czytelnika do wysnucia podobnego wniosku”.
Jonatan Edwards, mistrz olimpijski w trójskoku (Sydney, 2000 r.)

„Spotkanie z autorem tej książki wywarło znaczny wpływ na moje życie. Życzę wszystkim, aby spotkanie z głównym Bohaterem tej książki zmieniło życie każdego Czytelnika”.
dr Tomasz Waszyrowski, przewodniczący Chrześcijańskiego Stowarzyszenia Medycznego

Liczba stron: 148

Rok wydania: 2009

Tłumacz: Rybicka Aneta

Format (wymiary): 12.5x19.5cm

ISBN: 9788360131275

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.