Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do Klątwy Naxxramas, czyli pierwszej przygody do gry Hearthstone, to bogate źródło informacji na temat występujących w grze kart oraz przeciwników. Z poradnika dowiesz się jak przejść wszystkie pięć skrzydeł foretecy i pokonać wszystkich występujących w nich bossów. W tekście podano talie polecane do konkretnych starć oraz proste taktyki umożliwiające szybkie zakończenie starć. Poradnik pozwala na ukończenie gry zarówno w trybie normalnym, jak i heroicznym. Opisano również wyzwania klasowe, mające formę logicznych zagadek, do których rozwiązania trzeba użyć przygotowanych przez twórców talii. Z poradnika dowiesz się także, jakie nagrody czekają na ciebie za pokonanie konkretnych przeciwników. Klątwa Naxxramas to pierwszy dodatek skupiające się na rozgrywce dla jednego gracza, stworzone z myślą o popularnej sieciowej grze karcianej Hearthstone: Heroes of Warcraft, której akcja osadzona została w uniwersum serii Warcraft, autorstwa studia Blizzard Entertainment. Hearthstone zadebiutowało oficjalnie w połowie marca 2014 roku. Popularność tytułu była ogromna jeszcze w trakcie jego wielomiesięcznych beta-testów. Świetne przyjęcie produkcji sprawiło więc, że w kwietniu tego samego roku deweloperzy zapowiedzieli wprowadzenie trybu rozgrywki single player, którym jest Klątwa Naxxramas. W trakcie zabawy z dodatkeim gracze mogą przemierzyć pięć fragmentów nekropolii Naxxramas, znanej z gry World of Warcraft. Są to kolejno Rewir Arachnidów, Rewir Zarazy, Rewir Zbrojnych, Rewir Konstruktorów oraz Leże Żmija Mrozu. Dostęp do poszczególnych części budowli otrzymujemy, wykorzystując złoto zdobyte w grze, bądź płacąc prawdziwymi pieniędzmi za pomocą systemu mikrotransakcji.
W poradniku do Hearthstone: Klątwa Naxxramas znajdziesz szczegółowe informacje na temat wszystkich starć i wyzwań jakie przygotowali dla ciebie twórcy pierwszego dodatku do gry Hearthstone. Poradnik zawiera opisy taktyk oraz polecane talie.
Hearthstone: Klątwa Naxxramas - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 81
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1537
Anub'Rekhan - Normalny
Anub'Rekhan - Heroiczny
Wielka Wdowa Ferlina - Normalny
Wielka Wdowa Ferlina - Heroiczny
Maexxna - Normalny
Maexxna - Heroiczny
Wyzwania klasowe
Nicz Siewca Zarazy - Normalny
Nicz Siewca Zarazy - Heroiczny
Heigan Nieczysty - Normalny
Heigan Nieczysty - Heroiczny
Ochydziarz - Normalny
Ochydziarz - Heroiczny
Wyzwania klasowe
Instruktor Razuwiusz - Normalny
Instruktor Razuwiusz - Heroiczny
Gotyk Żniwiarz - Normalny
Gotyk Żniwiarz - Heroiczny
Czterech Jeźdźców - Normalny
Czterech Jeźdźców - Heroiczny
Wyzwania klasowe
Pacior - Normalny
Pacior - Heroiczny
Grobulus - Normalny
Grobulus - Heroiczny
Glut - Normalny
Glut - Heroiczny
Thadius - Normalny
Thadius - Heroiczny
Wyzwania klasowe
Szafiron - Normalny
Szafiron - Heroiczny
Kel'Thuzad - Normalny
Kel'Thuzad - Heroiczny
Wyzwania klasowe
Poradnik do Klątwy Naxxramas, czyli pierwszej przygody do gry Hearthstone, to bogate źródło informacji na temat występujących w grze kart oraz przeciwników. Z poradnika dowiesz się jak przejść wszystkie pięć skrzydeł foretecy i pokonać wszystkich występujących w nich bossów. W tekście podano talie polecane do konkretnych starć oraz proste taktyki umożliwiające szybkie zakończenie starć. Poradnik pozwala na ukończenie gry zarówno w trybie normalnym, jak i heroicznym. Opisano również wyzwania klasowe, mające formę logicznych zagadek, do których rozwiązania trzeba użyć przygotowanych przez twórców talii. Z poradnika dowiesz się także, jakie nagrody czekają na ciebie za pokonanie konkretnych przeciwników. Klątwa Naxxramas to pierwszy dodatek skupiające się na rozgrywce dla jednego gracza, stworzone z myślą o popularnej sieciowej grze karcianej Hearthstone: Heroes of Warcraft, której akcja osadzona została w uniwersum serii Warcraft, autorstwa studia Blizzard Entertainment. Hearthstone zadebiutowało oficjalnie w połowie marca 2014 roku. Popularność tytułu była ogromna jeszcze w trakcie jego wielomiesięcznych beta-testów. Świetne przyjęcie produkcji sprawiło więc, że w kwietniu tego samego roku deweloperzy zapowiedzieli wprowadzenie trybu rozgrywki single player, którym jest Klątwa Naxxramas. W trakcie zabawy z dodatkeim gracze mogą przemierzyć pięć fragmentów nekropolii Naxxramas, znanej z gry World of Warcraft. Są to kolejno Rewir Arachnidów, Rewir Zarazy, Rewir Zbrojnych, Rewir Konstruktorów oraz Leże Żmija Mrozu. Dostęp do poszczególnych części budowli otrzymujemy, wykorzystując złoto zdobyte w grze, bądź płacąc prawdziwymi pieniędzmi za pomocą systemu mikrotransakcji.
Patryk "Irtan" Grochala (www.gry-online.pl)
Klątwa Naxxramas jest pierwszą przygodą do Hearthstone, oferującą zestaw nowych kart, zastępy sterowanych przez komputer przeciwników oraz specjalne wyzwania w postaci zadań klasowych i trybu heroicznego.
Pełna przygoda Klątwy Naxxramas zawiera:
Zestaw
30 wyjątkowych kart, które można otrzymać za pokonanie bossów oraz za wyzwania klasowe
Tryb
kampanii z 15 bossami dostępnymi w dwóch trybach: normalnym oraz heroicznym
9
wyzwań klasowych, po jednym dla każdej klasy
Nowy, wyjątkowy
rewers
karty, będący nagrodą za pokonanie wszystkich przeciwników w trybie heroicznym.
Przygoda została podzielona na 5 rewirów, które są odblokowywane co tydzień. Pierwsze skrzydło jest darmowe przez miesiąc od startu (od 22.07.2014), a wszystkie pozostałe kosztują 5,99€ lub 700 sztuk złota z jeden rewir (2800 za cztery).
Istnieją również specjalne zniżki przy zakupie kilku skrzydeł na raz:
Pięć skrzydeł: 21,99€
Cztery
skrzydła: 17,99€
Trzy
skrzydła: 13,99€
Dwa
skrzydła: 8,99€
Klątwa Naxxramas posiada 3 tryby, które przeznaczone są wyłącznie do rozgrywki jednoosobowej z komputerowym przeciwnikiem:
Tryb normalny - główny tryb kampanii. Pozwala wybrać dowolną klasę oraz talię, a następnie zmierzyć się z kolejnymi bossami dostępnymi w danym skrzydle. Za każdego pokonanego przeciwnika gracz otrzymuje wyjątkową kartę neutralną z przygody, a za pokonanie całego skrzydła - legendarną kartę neutralną. Należy ukończyć ten tryb, aby odblokować pozostałe dwa.
Tryb heroiczny - ponowna walka z bossami z trybu normalnego, jednak na znacznie wyższym poziomie trudności oraz ze zmodyfikowanymi zasadami (jak np. większa pula życia przeciwnika). Za pokonanie bossów ze wszystkich rewirów w trybie heroicznym, gracz zostanie nagrodzony specjalnym rewersem karty.
Wyzwania klasowe - wyzwania przeznaczone dla poszczególnych klas. Gracz musi pokonać jednego z bossów danego skrzydła przy użyciu specjalnej talii, której skład nie jest znany przed rozpoczęciem walki.
Anub'Rekhan jest pierwszym z bossów Naxxramasu. To stosunkowo łatwy przeciwnik i można go pokonać niemal dowolnym rodzajem talii. Stanowi połączenie czarnoksiężnika oraz maga, dlatego należy oczekiwać kart zaklęć tych właśnie klas.
Moc specjalna: Pajęczy zew (2) - Przyzwij Nerubianina 3/1
Zalecana talia: Czarnoksiężnik - Zoo
Karty neutralne (22)
Karty klasowe (8)
Giermek Argentu (1) x2
Ogień duszy (0) x2
Grubiański Sierżant (1) x2
Płomienny chochlik (1) x2
Nowicjuszka (1) x2
Wędrowiec Pustki (1) x2
Tarczownik (1) x2
Strażnik Zagłady (5) x2
Nożownik (2) x2
Wilkor alfa (2) x2
Golem zbożowe (3) x2
Kapłanka Straceńczego Słońca (3) x2
Szkarłatny krzyżowiec (3) x2
Krasnolud z Czarnorytnych (4) x2
Obrońca Argusa (4) x2
Powyższa talia sprawdza się wyśmienicie przeciwko wszystkim normalnym bossom z tego rewiru.
Początkowy etap: Tak jak przy każdej talii Zoo i tutaj powinieneś dobrać karty o niskich wartościach many. Zacznij zapełniać stół swoimi jednostkami i postaraj się utrzymać przynajmniej jedną kartę z Prowokacją, by broniła pozostałe przed ew. Rumakiem Śmierci (1), który posiada zdolność Szarży. Nie przejmuj się zbytnio jego specjalną mocą, ponieważ rzadko z niej korzysta.
Środkowy etap: Nie ignoruj minionów przeciwnika. Utrzymuj kontrolę nad polem walki doprowadzając do korzystnych dla siebie wymian. Jedyne zaklęcia w postaci Ognia dusz (0) zachowaj na poważne zagrożenia lub karty z Prowokacją.
Końcowy etap: Jeśli przez cały czas trzymałeś kontrolę nad stołem, nie powinieneś mieć już problemów z wykończeniem oponenta. Dla dodatkowego ataku wystaw Strażnika Zagłady (5). Pamiętaj jednak, że ta karta usuwa dwie inne losowe karty z twojej ręki, dlatego najlepiej nią zagrać wtedy, gdy jest jedyną kartą w ręce.
Nagroda: Upiorny Pajęczak (2)
Wersja heroiczna Anub'Rekhana posiada 45 pkt. życia, podobnie jak pozostali bossowie z tego rewiru, oraz ulepszoną moc specjalną, która pozwala mu wezwać Nerubianina 4/4. Zachowanie przeciwnika jest zbliżone do trybu normalnego.
Moc specjalna: Pajęczy zew (2) - Przyzwij Nerubianina 4/4
Zalecana talia: Druid - Rampdruid
Karty neutralne (13)
Karty klasowe (17)
Kobold geomanta (2)
Orzeźwienie (0) x2
Golem zbożowy (3) x2
Gniew (2) x2
Widzący z Kręgu Ziemi (3)
Gwałtowny wzrost (2) x2
Obrońca Argusa (4) x2
Znak ostępów (2) x2
Tarczowy z Sen'jinu (4) x2
Opiekun Gaju (4) x2
Yeti z Zimnych Wichrów (4) x2
Zamaszysty cios (4) x2
Słońcowierca (6) x2
Druid Szponów (5) x2
Władca Areny (6)
Nasycenie (5)
Żelaznokory obrońca (8) x2
Początkowy etap: Anub'Rekhan jest bardzo zadowolony ze swojej mocy i często z niej korzysta. Nie można się temu dziwić, ponieważ za jedynie 2 many może przyzwać stronnika 5/5. Jako że przeciwnik zawsze zaczyna z monetą, jego częstą zagrywką jest właśnie przyzwanie miniona 5/5 przy użyciu monety w pierwszej turze. Podana talia druida jest bardzo powolna, dlatego musisz jak najszybciej ją rozkręcić. Będziesz to do tego potrzebował Orzeźwienia (0) orazGwałtownego wzrostu (2), by wskoczyć na wyższe poziomy many. Skorzystaj z Golema zbożowego (3) i Tarczowego z Sen'jinu (4), aby spowolnić przeciwnika.
Środkowy etap: Zacznij wystawiać potężniejsze miniony z Prowokacją, by uzyskać kontrolę nad polem walki. Karty jak Druid Szponów (5), Słońcowierca (6) orazYeti z Zimnych Wichrów (4)