144 najważniejsze angielskie czasowniki - Drummer Agnieszka, Williamson Beata - książka

144 najważniejsze angielskie czasowniki książka papierowa

Drummer Agnieszka, Williamson Beata

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Poltext
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2021
Opis

Język angielski Poziom A1–C1 NOWE WYDANIE KSIĄŻKI 144 NAJCZĘŚCIEJ UŻYWANE ANGIELSKIE CZASOWNIKI Poznaj najważniejsze angielskie czasowniki, by z łatwością wykorzystywać je w codziennej komunikacji. Jeśli chcesz sprawnie i w krótkim czasie nauczyć się języka angielskiego, powinieneś zwracać uwagę na KOLEJNOŚĆ poznawania nowych słów. Im szybciej opanujesz NAJCZĘŚCIEJ używane słowa, tym szybciej będziesz w stanie komunikować się w języku angielskim. A tak się składa, że jednymi z najważniejszych słów w języku są czasowniki. W końcu bez nich nie stworzysz nawet jednego zdania. Agnieszka Drummer i Beata WIlliamson wybrały 144 najważniejsze angielskie czasowniki, swego rodzaju duszę języka, i omówiły je na kartach tej książki. Na opracowanie każdego z nich składają się cztery sekcje: -> PROSTE – znajdują się tu: odmiana czasownika, najprostsze zdania i najpopularniejsze znaczenia. Służy jako wprowadzenie lub powtórzenie wiadomości. -> TRUDNE – zawiera przykłady użycia czasowników w bardziej skomplikowanych konstrukcjach gramatycznych. -> IDIOMY/ZWROTY – zawiera związki frazeologiczne, w których występuje dany czasownik. -> CIEKAWE – to zbiór wybranych myśli znanych osób, w których znalazły się omawiane czasowniki. Książka jest adresowana do wszystkich uczących się języka – zarówno do osób dopiero zaczynających przygodę z angielskim

Liczba stron: 328

Format (wymiary): 16.5x23.5cm

ISBN: 9788381752992

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.