Administracyjnoprawne aspekty opłat adiacenckich - Ziniewicz Monika Anna - książka

Administracyjnoprawne aspekty opłat adiacenckich książka papierowa

Ziniewicz Monika Anna

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Administracyjnoprawne aspekty opłat adiacenckich to monografia, która omawia instytucję opłat adiacenckich i ich administracyjnoprawną perspektywę oraz liczne dylematy pojawiające się w praktyce stosowania prawa. Prawny byt opłat adiacenckich odniesiono do zagadnienia procesu inwestycyjno-budowlanego, idei dobra wspólnego i interesu publicznego. Interesującą częścią monografii jest prezentacja prawnych rozwiązań przyjętych w Anglii i w Niemczech, odpowiadających polskiej konstrukcji opłaty adiacenckiej.

Publikacja jest cennym źródłem informacji na temat obecnej regulacji procedury ustalania opłat adiacenckich i zawiera charakterystykę prawną opłaty adiacenckiej oraz procedury jej pobierania.

Książka skierowana jest do pracowników administracji publicznej, zarządców nieruchomości, rzeczoznawców majątkowych i prawników. Pomocna będzie również studentom i doktorantom studiów związanych z gospodarką nieruchomościami i gospodarką przestrzenną. Ponadto zainteresuje także właścicieli nieruchomości.

dr inż. Monika Anna Ziniewicz – doktor nauk prawnych, adiunkt w Katedrze Prawa Administracyjnego i Nauki o Administracji UWM, kierownik Sekcji Gospodarki Nieruchomościami w Wydziale Infrastruktury 24. Wojskowego Oddziału Gospodarczego. Specjalizuje się w dziedzinie procesu inwestycyjno-budowlanego. Doświadczony wykładowca z zakresu gospodarki nieruchomościami, planowania i zagospodarowania przestrzennego. Absolwentka geodezji oraz gospodarki przestrzennej.

Liczba stron: 312

Format (wymiary): 14.5x20.5cm

ISBN: 9788378064480

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.