Adobe After Effects. - Fridsma Lisa - książka

Adobe After Effects. książka papierowa

Fridsma Lisa

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

129,00 zł
od 64,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Adobe After Effects jest ulubionym narzędziem profesjonalistów zajmujących się tworzeniem filmów, ich montażem i cyfrowym udoskonalaniem. Świetnie nadaje się też do cyfrowej postprodukcji filmów kinowych, telewizyjnych czy przeznaczonych do publikacji w internecie. Pozwala na korzystanie z warstw na wiele różnych sposobów, tworzenie kompozycji i animacji, dołączanie efektów wizualnych lub dźwiękowych, a także animowanie zarówno obiektów, jak i efektów.
To kolejne, zaktualizowane wydanie oficjalnego podręcznika firmy Adobe - najlepszej dostępnej na rynku pomocy do nauki After Effects. Książkę docenią i początkujący, i zaawansowani użytkownicy. Została podzielona na 15 lekcji, z których dowiesz się, jak komponować klipy wideo, projektować ruchome grafiki i tworzyć atrakcyjne animacje. Podane tu informacje, porady i ćwiczenia pomogą Ci w opanowaniu zarówno podstawowych, jak i wielu wyrafinowanych funkcji oprogramowania. Nauczysz się tworzyć, modyfikować i optymalizować ruchome grafiki na potrzeby filmu, wideo, internetu i urządzeń mobilnych, a także animować tekst i obrazy, stosować rotoskopię, zmieniać zależności czasowe, korygować kolory, wreszcie usuwać niechciane obiekty. Dowiesz się ponadto, jak uatrakcyjniać wygląd kompozycji poprzez odpowiednią konfigurację kamer i oświetlenia czy też deformować i animować obiekty i nagrania wideo przy użyciu narzędzi Puppet.
Przekonaj się, gdzie leży granica Twojej wyobraźni!

Liczba stron: 404

Rok wydania: 2024

Tłumacz: Waśko Zbigniew

Format (wymiary): 18.0x23.5cm

ISBN: 9788328903517

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.