Ale odlot! - Ambrożewski Jacek - książka

Ale odlot! książka papierowa

Ambrożewski Jacek

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

74,90 zł
od 37,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Takiej historii lotnictwa jeszcze nie było!
Wszystko, co lata – od pierwszych balonów i lotni aż po odrzutowce, drony i samolot z napędem słonecznym – w jednym efektownym komiksowym albumie o podboju przestworzy. Spotkacie tu całą galerię uczonych, wynalazców i konstruktorów: tych z odległej przeszłości, jak Leonardo da Vinci czy bracia Montgolfier, tych bliższych naszym czasom, jak bracia Wright czy Otto Lilienthal, i tych całkiem współczesnych, którzy wciąż mają nowe, niesamowite pomysły.
Przyjrzycie się, jak powstawały kolejne błyskotliwe wynalazki i kultowe maszyny i dowiecie się, jakie były przełomowe momenty w rozwoju lotnictwa. Poznacie też odważnych lotników i lotniczki, szalonych powietrznych cyrkowców i pilotów doświadczalnych. Zobaczycie, jak działa silnik odrzutowy, jak pracuje obsługa lotniskowca i jak podróżowało się sterowcem. Obejrzycie z bliska kokpit myśliwca i ładownię Jumbo Jeta, przekonacie się też, czy można zbudować samolot w… garażu. Ale to nie wszystko! W przystępnej i zabawnej formie poznacie odpowiedzi na najważniejsze pytania: jak to się dzieje, że samolot nie spada? Jak działa radar albo spadochron? Czy lepsze są skrzydła czy wirnik? Czy da się latać bez napędu? Ważne pojęcia takie jak przeciążenie czy bariera dźwięku nie będą miały przed wami tajemnic.
Fascynujące dzieje lotnictwa to historia niezliczonych wzlotów i upadków, która dowodzi, że nawet najbardziej szalone marzenie może stać się rzeczywistością. Pora zapiąć pasy, startujemy!

Liczba stron: 112

Format (wymiary): 27.2x37.0cm

ISBN: 9788381500920

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.