Rola komórek macierzystych we współczesnej medycynie estetycznej i kosmetologii - Musiał Claudia - książka

Rola komórek macierzystych we współczesnej medycynie estetycznej i kosmetologii książka papierowa

Musiał Claudia

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

109,00 zł
od 54,50 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: PZWL
  • Kategoria: Lektury
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2023
Opis

Publikacja Rola komórek macierzystych we współczesnej medycynie estetycznej i kosmetologii została przygotowana przez Claudię Musiał, wykładowcę Wyższej Szkoły Zdrowia w Gdańsku. Monografia prezentuje aktualny stan wiedzy w zakresie zastosowania komórek macierzystych. Książka została podzielona na 11 rozdziałów, w których znajdują się informacje dotyczące m.in.: biologii komórek macierzystych oraz ich zastosowania w medycynie, kosmetologii, trychologii, medycynie estetycznej, komórek macierzystych pochodzenia zwierzęcego w zabiegach estetycznych, czynnika wzrostu, egzosomów, a także wpływu diety na komórki. Całość dopełnia zakończenie, w którym wskazano na niezwykłe zdolności regeneracyjne oraz potencjał terapeutyczny komórek macierzystych. Wymieniono również badania kliniczne, które są aktualnie prowadzone w tym zakresie. Wybiegając w przyszłość, na podstawie publikacji można powiedzieć, że zastosowanie biotechnologii w kosmetologii i naukach pokrewnych pozwoli na wprowadzenie innowacyjnych zabiegów w kwestii pielęgnacji skóry. Kompleksowe ujęcie tematu oraz cenne wskazówki sprawiają, że publikacja jest skierowana zarówno do studentów, jak i profesjonalistów, którzy wykorzystują lub chcieliby wykorzystywać w swoich zabiegach komórki macierzyste.

Liczba stron: 232

Format (wymiary): 15.0x23.5cm

ISBN: 9788301226596

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.