Alicja w krainie czarów z płytą CD - Lewis Carroll - książka

Alicja w krainie czarów z płytą CD książka papierowa

Lewis Carroll

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

"Alicja w krainie czarów" należy do wąskiego kanonu najsłynniejszych bajek świata, a równocześnie do kanonu lektur szkolnych. Bajka została przetłumaczona i oddana po polsku pięknym, a zarazem pełnym życia językiem. Będzie brzmiała przyjaźnie przy czytaniu najmłodszym, a równocześnie z powodzeniem stanie się pierwszą lekturą dzieci zaczynających czytać. Książka została bogato zilustrowana przez wybitnego polskiego artystę Marcina Południaka. Jego praca wyróżnia się świetnym warsztatem, a zarazem tryska radością i dobrymi emocjami. Dołączone na płycie audio słuchowisko zostało wykonane na najwyższym poziomie artystycznym, reżyserskim, muzycznym i aktorskim. Bierze w nim udział plejada najwybitniejszych polskich aktorów i piosenkarzy, między innymi Grzegorz Damięcki, Elżbieta Kijowska, Andrzej Mastalerz czy Krzysztof Wakuliński.

Obsada aktorska:
Narrator: Krzysztof Wakuliński
Alicja: Dominika Kluźniak
Siostra Alicji/Papuga Lora/Księżna/Kat: Monika Węgiel
Biały Królik/Zając Marzec: Grzegorz Damięcki
Mysz: Marta Dobecka
Stara Sroka: Elżbieta Kijowska
Gąsior/Młody Rak/Lokaj-Ryba/Lokaj-Żaba: Mateusz Rusin
Kanarek/Bill/Siódemka: Leszek Zduń
Stary Rak/Suseł/Gryf: Sławomir Pacek
Pat/Fałszywy Żółw: Michał Podsiadło
Kot z Cheshire: Andrzej Blumenfeld
Gąsienica/Królowa Kierów: Joanna Jeżewska
Kapelusznik/Król Kierów: Andrzej Mastalerz
Dwójka: Joanna Kwiatkowska-Zduń
Piątka: Milena Suszyńska
Walet Kierowy: Grzegorz Kwiecień

PIOSENKA FINAŁOWA:
Dominika Kluźniak

Liczba stron: 88

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788375689402

Wydanie: 1

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.