Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
60,00 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego
Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)
Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy
Monografia podejmuje temat istoty i roli zaufania w funkcjonowaniu współczesnej organizacji.
Autorka wskazuje m.in. na współzależności pomiędzy rozumieniem istoty zaufania jako kategorii nauk społecznych, w szczególności zaufania organizacyjnego, analizowanego z różnych perspektyw, jak podzielane wartości organizacyjne, nawiązywanie współpracy i uzyskiwanie przewagi kooperacyjnej, a także na nowoczesne przywództwo.
Ponadto publikacja umożliwi czytelnikowi:
• poszerzenie wiedzy z zakresu organizacji i zarządzania w kontekście zaufania
• lepsze zrozumienie fenomenu zaufania organizacyjnego, począwszy od zaufania do siebie jako pracownika, a skończywszy na zaufaniu instytucjonalnym
• poznanie wyzwań stawianych współczesnym i przyszłym organizacjom w kontekście zaufania, zwłaszcza w popandemicznej rzeczywistości
• zapoznanie się z podstawami osiągania przewagi kooperacyjnej.
Liczba stron: 154
Format (wymiary): 16.5x23.5cm
ISBN: 9788381023894