Angielski w tłumaczeniach Business Część 1-3 - Filak Magdalena, Radej Filip - książka

Angielski w tłumaczeniach Business Część 1-3 książka papierowa

Filak Magdalena, Radej Filip

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Komplet „Angielski w tłumaczeniach, Business” część 1,2,3 wraz z możliwym do pobrania kursem audio (mp3) to kompleksowe zestawienie słownictwa niezbędnego do swobodnego poruszania się w środowisku biznesowym.
Każda z 3 części to ponad 1000 słów oraz 800 zdań do ćwiczenia biznesowego języka angielskiego od poziomu podstawowego do zaawansowanego. Łączy w sobie praktyczne zagadnienia takie jak prowadzenie spotkań, rozmowy telefoniczne, przygotowanie prezentacji, negocjacje, opisywanie wykresów, pisanie e-maili oraz słownictwo tematyczne np. marketing, zarządzanie, reklama, bankowość, księgowość. Dzięki temu w każdej rozmowie będziesz czuł się pewnie i swobodnie.

Książki wyróżnia jasny i przejrzysty układ stron, który zmotywuje Cię do nauki. Każdy rozdział to jeden temat związany z biznesem, słownictwo, zdania do tłumaczenia wraz z odpowiedziami oraz ćwiczenia konwersacyjne, dzięki czemu w wyczerpujący sposób wyćwiczysz każde zagadnienie. Dodatkowo obok zdań znajdziesz wskazówki zawierające cenne i przydatne informacje na temat użycia słów, często popełnianych błędów, związków wyrazowych itp.

Pakiet zawiera kurs audio (mp3) z ponad 20. godzinami nagrań do ćwiczenia języka w każdej wolnej chwili.

Jeśli chcesz nie tylko nauczyć się słownictwa biznesowego, ale także swobodnie używać go i władać językiem w świecie biznesu, ten komplet jest doskonałym wyborem.

Liczba stron: 496

Format (wymiary): 17.5x24.5cm

ISBN: 9788366384026

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.