Angielski w tłumaczeniach Business 1 - Filak Magdalena, Radej Filip - książka

Angielski w tłumaczeniach Business 1 książka papierowa

Filak Magdalena, Radej Filip

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

59,90 zł
od 30,00 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Angielski w tłumaczeniach. Business 1 szczególnie polecamy tym, którzy pragną szybko opanować podstawowe słowa i zwroty używane w środowisku biznesowym. Przejrzysty układ książki zachęca do ćwiczeń, umożliwia sprawdzanie błędów oraz przyswajanie dodatkowej wiedzy. W książce znajdziesz ponad 1000 słów i ponad 800 przydatnych zdań oraz kurs MP3. Dzięki takiemu zestawowi nauka biznesowego języka angielskiego zamieni się z obowiązku w przyjemność!

Wyjątkowość podręcznika polega na zastosowaniu nowej formuły nauczania i innowacyjnego sposobu ćwiczenia sprawności językowej. Wszystko dzięki umiejętnemu użyciu rozwiązania stosowanego w rozmówkach, ale znacznie ulepszonego. Korzyść jest olbrzymia, ponieważ podręcznik w takiej postaci pozwala udoskonalać biznesowy język angielski naturalnie – na przykładzie zdań i wyrażeń stosowanych w żywym, codziennym języku.

Książka zawiera:
35 rozdziałów tematycznych związanych z biznesem, np.: marketing, money, advertising, HR, e-mails, telephone calls,
słowniczek (oddzielny dla każdego rozdziału),
ponad 800 zdań i wyrażeń (zapisanych w języku angielskim i przetłumaczonych na język polski) stosowanych w biznesie,
wskazówki na temat kontekstu użycia wyrazów i wyrażeń biznesowych,
cenne informacje dotyczące synonimów oraz najczęściej popełnianych błędów,
ćwiczenia konwersacyjne (na końcu każdego rozdziału),
ponad 5-godzinny kurs audio MP3, idealnym do ćwiczenia płynności mówienia oraz doskonalenia wymowy.

Liczba stron: 168

Format (wymiary): 17.0x24.0cm

ISBN: 9788366384620

Wydanie: 6

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.