Angielski w tłumaczeniach Gramatyka Część 4 - Filak Magdalena, Radej Filip - książka

Angielski w tłumaczeniach Gramatyka Część 4 książka papierowa

Filak Magdalena, Radej Filip

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy


-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Czwarta część kursu do praktycznej nauki języka angielskiego, która łączy w sobie naukę gramatyki oraz umiejętności mówienia. Drugie, poszerzone wydanie wzbogacone zostało o kolejne zagadnienia i kurs audio w dwóch wersjach językowych: polsko-angielskiej oraz angielskiej.

Książka zawiera:

- setki zdań i wyrażeń do tłumaczenia przydatnych na co dzień wraz z odpowiedziami, ułożonych według zagadnień gramatycznych, zgodnie ze stopniowaniem trudności,
- czytelne wskazówki w języku polskim, ułatwiające zrozumienie zasad gramatycznych języka angielskiego,
- płytę CD (mp3) z ponad 5-godzinnym kursem audio, pomagającym w utrwaleniu przyswojonej wiedzy, ćwiczeniu wymowy i poprawnego konstruowania zdań,
- przystępny układ stron, który zmotywuje cię do codziennej nauki.
To książka wymarzona dla samouków i wszystkich, którzy chcą sprawdzić swoje umiejętności językowe na poziomie średniozaawansowanym (B2). Zawiera zagadnienia takie jak: porównanie czasów Past Simple i Present Perfect,
Third Conditional, użycie so i such, spójniki, użycie make&do, gerund&infinitive, użycie wish, czasowniki say&tell, użycie other&another i wiele innych. Jest to idealny suplement do regularnej nauki języka angielskiego oraz pomoc w przygotowaniu się do egzaminów. W prosty i jasny sposób przekazuje wiedzę na temat konstrukcji gramatycznych i zachęca do ćwiczeń. Jest to też doskonały materiał wspomagający naukę zarówno dla nauczyciela, jak i dla ucznia.

Liczba stron: 154

Format (wymiary): 19.4x25.4

ISBN: 9788364211461

Wydanie: 2

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.