Asteriks Walka wodzów Tom 6 - Goscinny Rene - książka

Asteriks Walka wodzów Tom 6 książka papierowa

René Goscinny

0,0

Dostawa: od 6,99 zł (darmowa dostawa z abonamentem Legimi dla zakupu od 50,00 zł)

Czas wysyłki: 1-2 dni robocze + czas dostawy

27,99 zł
od 14,09 zł w Klubie Mola Książkowego

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
  • Wydawca: Egmont
  • Język: polski
  • Rok wydania: 2024
Opis

Opór jednej, jedynej galijskiej osady niepodbitej przez Rzymian daje się najeźdźcom we znaki. W tomie "Walka wodzów" spróbują oni podstępu i wykorzystają stary galijski obyczaj. Walka wodzów - bo o tej tradycji mowa - zobowiązuje wodza wyzwanego na pojedynek do przyjęcia wyzwania. Ten, który przegra, jest zobowiązany oddać się wraz z całym swoim ludem pod rządy zwycięzcy. Do walki z Asparanoiksem stanie galijski wódz Kolaboriks (kolaborujący, rzecz jasna, z Rzymianami). Przebiegli Rzymianie wiedzą jednak, że jeśli Asparanoiks napije się magicznego napoju sporządzanego przez Panoramiksa, ich plan zakończy się fiaskiem. Postanawiają więc porwać druida, w czym przeszkodzą im dzielni Asteriks i Obeliks. Jednak niezdarny Obeliks rzuca ciężkim menhirem tak nieszczęśliwie, że trafia Panoramiksa w głowę i ten dostaje pomieszania zmysłów. Nie może sobie przypomnieć receptury magicznego napoju, a walka wodzów jest już tuż tuż. Sytuacja wydaje się beznadziejna, jednak Galowie wpadają na pewien pomysł...

Historia galijskiej osady, która dzielnie stawia opór rzymskim najeźdźcom, to obowiązkowa pozycja na półce każdego fana komiksów.

Nieśmiertelny francuski dowcip serii stworzonej przez René Goscinny'ego i Alberta Uderzo od wielu lat przyciąga kolejne pokolenia czytelników, a sprytny Asteriks, naiwny Obeliks i ich towarzysze znaleźli się w gronie ulubionych bohaterów masowej wyobraźni.

Liczba stron: 48

Format (wymiary): 21.5x28.5cm

ISBN: 9788328170575

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.